شناسهٔ خبر: 63291601 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کوتاه از مناطق پایتخت| از شمارش معکوس افتتاح پل تقاطعی در جنوب تهران تا مزین شدن بزرگراه شمال تهران به تمثال شهدا

شهردار منطقه ۱۷ گفت: پروژه پل تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله سعیدی تاکنون پیشرفت ۹۵ درصدی داشته است و طی آینده‌ای نزدیک به زیربار ترافیکی خواهد رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس‌، گزیده ای از اتفاقاتی که در روز شنبه ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۲ در  مناطق ۲۲ گانه شهر تهران رخ داده است را مرور می‌کنیم.

 

*شمارش معکوس برای اتمام پروژه پل تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله سعیدی

با احداث پل تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله سعیدی ، خیابان های واقع در طرفین حریم خط راه آهن تهران_اهواز در دو منطقه به خیابان های متناظر، متصل خواهد شد.

رضا سیفی شهردار منطقه ۱۷ اعلام کرد: در پی اجرای این پروژه، شهروندان دو منطقه ۱۷ و ۱۸ امکان دسترسی ایمن به منطقه همسایه خود را به صورت سواره رو و پیاده رو خواهند داشت همچنین طول دسترسی ها بین دو منطقه، به طور متنابهی کاهش خواهد یافت.

 

*‫پیشرفت عملیاتی شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) تا ۲ ماه آینده

با وجود تعدد معارضات ملکی و تاسیساتی پیشرفت ۱۲ درصدی پروژه  شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) به دست آمده است.

‫هادی حق‌بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در این خصوص گفت: تا به امروز بخشی از معارضین وزارت دفاع، ارتش و آموزش و پرورش رفع و برنامه ریزی جدید در دست تهیه است. برای پیشبرد این مهم لزوم افزایش جبهه‌های کاری و همچنین اکیپ‌های اجرایی در مقاطعی که معارضین آنها رفع شده، وجود دارد.

 

*بزرگراه یادگار امام (ره) مزین به تمثال شهدا شد

به منظور هویت‌بخشی به سیمای شهر و حفظ و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت نصب تمثال شهدا در بزرگراه ها و معابر شهری اجرا می شود .

مهدی صالحی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲  تهران گفت:تمثال شهدای گران‌قدر به روش چاپ دیجیتال روی فلز که از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار است، نقش بست و در معابر نصب شد.

 

پایان پیام/

نظر شما