شناسهٔ خبر: 63283157 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

تخفیف دو سر سود؛ مزایای کد تخفیف اسنپ فود برای کاربران و رستوران دارها

صاحب‌خبر -

رپورتاژ آگهی

چکیده : روز به روز محبوبیت خرید آنلاین غذا به ویژه بین جوانان و افراد شاغل بیشتر می شود. کد تخفیف اسنپ فود و سایر تخفیفات آن از جمله دلایل محبوبیت این اپلیکیشن به شمار می آیند. فرقی هم ندارد که خریدار باشید یا بخواهید رستوران خود را به اسنپفود اضافه کنید. در هر حال، اطلاع از این تخفیف ها به سود شما تمام می شود.

به گزارش انصاف نیوز: اپلیکیشن اسنپ فود را که باز می‌کنید به غیر از غذا‌های خوش آب و رنگ، تخفیف‌های متنوع از اولین چیز‌هایی هستند که به چشم می‌آید. به همین خاطر هم برای بسیاری از کاربران، به خصوص آن‌هایی که به تازگی از اسنپ‌فود سفارش می‌دهند، در این زمینه سؤالاتی پیش می‌آید. چرا رستوران‌ها تخفیف می‌دهند؟ با این همه تخفیف اصلاً فروش برای آن‌ها به صرفه است؟ از کجا بدانم تخفیف‌ها واقعی اند؟ در این گزارش نه تنها پاسخ این سؤالات را خواهید یافت، بلکه با انواع کد تخفیف اسنپ فود و مزیت‌هایی که هم برای کاربر و هم برای رستوران دار دارند آشنا می‌شوید.

آشنایی با تخفیف‌های اسنپ فود

تخفیف‌های اسنپ فود انواع مختلفی دارند و از کد تخفیف گرفته تا کمپین‌های مناسبتی، بازی، حراج روزانه، ارسال رایگان و حتی هدیه نقدی و اشانتیون را شامل می‌شوند. این پیشنهاد‌ها فقط برای غذا نبوده و خرید میوه، شیرینی، نان، پروتئین، آجیل و خشکبار، آبمیوه بستنی، دارو و … را هم در بر می‌گیرد. با یک حساب سر انگشتی، هر شخصی متوجه می‌شود که خرید از اسنپ فود می‌تواند تأثیر چشم‌گیری در کاهش هزینه‌های خرید غذا و مواد غذایی گوشت و مرغ و سایر اقلام در طولانی مدت شود.

  • فود پارتی اسنپ فود: فودپارتی اسنپفود فرصتی ویژه برای کاربران است تا بتوانند انواع غذا را با قیمت‌های تا 70 درصد ارزان‌تر خریداری کنند. رستوران‌دار‌ها هم برای اینکه بتوانند در فودپارتی شرکت کنند باید تقاضای خود را برای پشتیبانی اسنپ‌فود ارسال کنند. به این ترتیب هم کاربران خرید به صرفه‌ای خواهند داشت و هم صاحبان رستوران مشتری بیشتری جذب می‌کنند.
  • آف تایم اسنپ فود: آف تایم اسنپ فود هم هر روز از ساعت 12 ظهر تا پاسی از شب برقرار است و غذای رستوران‌هایی را به شما نشان می‌دهد که حداقل دارای  25 درصد تخفیف هستند. آف‌تایم بهترین فرصت برای خرید ناهار یا شامی به صرفه است. دقت داشته باشید که این تخفیف‌ها هر چند ساعت یک بار عوض می‌شوند و تعداد پرس‌هایی هم که قرار داده می‌شوند، محدود است.
  • رستوران‌های دارای کوپن و جایزه خرید: برخی از تخفیفات توسط خود رستوران یا کافه‌ها در همکاری مشترک با اسنپ فود داده می‌شوند. مواردی که در دسته بندی‌های «دارای کوپن»، «جایزه خرید» و مانند آن مشاهده می‌کنید، جزء تخفیف‌های انحصاری رستوران یا کافی شاپ ها هستند. بسیاری از رستوران‌ها ممکن است روی هر سفارش به عنوان جایزه به شما تخفیف بدهند، یک دسر، نوشابه یا محصول رایگان هدیه داده یا تخفیف برای سفارش بعدی در نظر بگیرند. حتی ممکن است کیف پول کاربری شما در اسنپ فود را شارژ کنند یا هزینه ارسال اولین سفارش یا خریدهای چندم بعدی را رایگان کنند.
  • کد تخفیف اسنپ فود: کدهای تخفیف اسنپ فود به صورت کلی برای خرید اول یا غیراول هستند و محبوب‌ترین روش گرفتن تخفیف برای تمامی دسته بندی ها و غذاها محسوب می‌شود. در برخی مواقع این کدها 100 درصدی هم هستند و خرید شما را تا سقف مشخصی به کل رایگان می‌کنند. این کوپن‌ها را ممکن است به رایگان از سایت‌های انتشار دهنده کد تخفیف دریافت کنید یا در مسابقه و جشنواره‌های اسنپفود برنده شوید. در هر حال، استفاده از کدتخفیف ساده ترین راه برای خریدی مقرون به صرفه و ارزان از اسنپ فود یا هر فروشگاه دیگری است.

مزیت کد تخفیف اسنپ فود برای کاربران

مزیت وجود کد تخفیف برای خریداران واضح است. با کد تخفیف ارزان‌تر خرید می‌کنید، در هزینه‌های مشتریان صرفه جویی می‌شود و در مجموع سود بیشتری می‌برید. مواقعی که وقت یا حوصله غذا درست کردن نداشته باشید، هیچ چیز مثل یک تخفیف جذاب سفارش غذا نمی‌تواند سرحالتان کند. این را هم در نظر داشته باشید که خرید از اسنپ فود، به خصوص برای سفارش میوه و سبزی، نان داغ، گوشت و مواد پروتئینی تازه و … خیلی راحت‌تر از خرید حضوری این محصولات است. حالا اگر کد تخفیف هم داشته باشید با یک تیر دو نشان زده‌اید و در عین پرداخت پول کمتر، خرید لذت بخش تری هم تجربه می‌کنید. بنابراین، هر چه زودتر تصمیم خود را برای خرید با تخفیف از اسنپفود قطعی کنید. فراموش نکنید که مدت اعتبار کد یا کمپین‌های تخفیف اسنپ فود محدود است و زمان کمی برای بهره بردن از آن‌ها دارید.

مزیت کد تخفیف اسنپ فود برای رستوران‌ها

همانطور که گفتیم، فایده کد تخفیف برای کاربران اسنپ فود، به وضوح پرداختن پول کمتر است؛ اما صاحب رستوران از این تخفیف چه سودی می‌برد؟ تعداد رستورانهای سطح شهر و به تبع آن تعداد مجموعه‌هایی که با اسنپ فود همکاری می‌کنند زیاد است و روز به روز هم به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. در نتیجه، رستوران‌ها مجبورند به دنبال راهی باشند تا خدمات خود را بهتر و در وسعت بیشتری به مشتریان معرفی کنند. در چنین رقابت‌هایی، برنده کسی است که امتیازی بیشتر از بقیه ارائه دهد. وقتی یک رستوران پیشنهاد می‌کند که هنگام خرید غذا یک سالاد یا نوشیدنی رایگان برایتان می‌فرستد، هزینه ارسال دریافت نمی‌کند، برای خرید بعدی تخفیف در نظر می‌گیرد و … مشتریان تمایل بیشتری به خرید از آن پیدا می‌کنند. حالا اگر سایر موارد مانند تنوع و قیمت منو، حجم و کیفیت غذا‌ها و نظرات دیگر کاربران هم خوب باشد، این رستوران شانس بیشتری برای جذب مشتریان خواهد داشت. در نتیجه، به ازای چشم پوشی از بخش کوچکی از سود و با صرف هزینه‌ای نه چندان زیاد، تعداد خریداران یک رستوران به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند. در واقع، یک تخفیف کوچک و کاربر پسند در اسنپ فود با هزینه بسیار کم نتیجه‌ای شبیه به تبلیغات گران و پر هزینه خواهد داشت.

مواد اولیه پخت غذا را با تخفیف بخرید

با در نظر گرفتن همه مزیت‌های اسنپ فود و خرید از آن، نمی‌توان این نکته را نادیده گرفت که غذای رستورانی از نظر ارزش غذایی کیفیت کمتری از غذای خانگی دارد. به همین دلیل هم ممکن است برخی از افراد ترجیح بدهند خودشان غذا تهیه کنند. البته، نگران نباشید، برای شما هم راهکار‌هایی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها هزینه کمتری برای خرید مواد غذایی بپردازید. همه چیز از غلات، حبوبات و کالا‌های اساسی گرفته تا گوشت و مرغ و روغن و برنج با کد تخفیف افق کوروش با قیمت‌های مناسبی از سایت اکالا به صورت اینترنتی قابل خرید هستند.

افق کوروش علاوه بر شعبه‌های حضوری خود، از طریق سایت و اپلیکیشن هم خدمات رسانی می‌کند. شعبه آنلاین افق کوروش یعنی اوکالا یک فرق عمده با فروشگاه‌های حضوری دارد و آن هم ارائه کد تخفیف است. هر بار که به فروشگاه همواره تخفیف افق کوروش نزدیک به خانه خودتان می‌روید، اجناسی را می‌بینید که تخفیف خورده اند و در کمپین فروش ویژه قرار دارند. کدهای تخفیفی که می‌توانید برای خرید آنلاین از افق کوروش دریافت کنید، مازاد بر تخفیف‌های همیشگی هستند. به همین دلیل هم هست که خرید خوراکی، مواد غذایی و مایحتاج روزانه از این فروشگاه به صورت اینترنتی از نظر اقتصادی کاملاً به صرفه تر است. امکان خرید آنلاین از افق کوروش در اکالا در بسیاری از شهر‌ها در دسترس بوده و سفارش‌های شما را به سرعت و با تضمین سلامت کالا به دستتان می‌رساند. به این ترتیب، هر چیزی که از یک خرید آنلاین می‌توان انتظار داشت یعنی سرعت، صرفه اقتصادی و اطمینان را با هم تجربه می‌کنید.

نظر شما