شناسهٔ خبر: 63276760 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

دبیرکل «النجباء»: نبرد با آمریکا تفریح رزمندگان مقاومت است

فارس

دبیرکل جنبش «النجباء» در عراق ضمن تقدیر از اظهارات دبیرکل حزب‌الله لبنان، تصریح کرد مجاهدان عراقی برای جنگ همزمان علیه اشغالگران اسرائیلی و آمریکایی از توان و آمادگی کافی برخوردارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، «اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی «النجباء» در عراق، شامگاه جمعه، پیامی در ارتباط با سخنرانی اخیر سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان منتشر کرد.

دبیرکل النجباء گفت: «از بیانات سنجیده جناب سید [حسن] نصرالله که دل‌های گداخته ما را آرام کرد، تشکر می‌کنیم.

ما همچنین از تمامی دلاورمردان مجاهد و رهبران مقاومت عراق که با تصمیم حکیمانه، کارزاری مشروع و شجاعانه را آغاز کردند، قدردانی می‌کنیم».

اکرم الکعبی اضافه کرد: «ما به برادران خود در فلسطین و لبنان اطمینان می‌دهیم که برادران آن‌ها در عراق، که از فردای عملیات به قلب معرکه زدند تا همراهی‌شان کنند، به لطف خدا از آمادگی کامل و توان پایداری بر مبارزه برخوردارند و بر کل میدان درگیری احاطه‌ای گسترده دارند».

او همچنین اشاره کرد: «مقاومت عراق با نیروهای زمینی ویژه خود که توانستند گروه‌هایی از قبیل داعش را در عراق و سوریه شکست دهند، آماده است و می‌تواند دوشادوش شما صهیونیست‌ها را شکست دهد تا نماز پیروزی را در مسجد الاقصی بخوانیم. برای تحقق این امر، منتظر ارزیابی و تصمیم شما هستیم».

دبیرکل النجباء تصریح کرد: «همچنین تأکید می‌کنیم نبردی که با اشغالگران آمریکایی آغاز شده، جز با آزادی همه‌جانبه عراق نباید پایان پذیرد. زیرا کارزار کنونی علیه دشمن فریبکار و خائن، به جنگ بقا و موجودیت یکی از طرفین تبدیل شده است. اما با یاری خدا و به لطف وجود رهبران حکیم، مدبر و شجاع که عقب‌نشینی نمی‌کنند و تن به ذلت نمی‌دهند، اثری از آنان باقی نخواهد ماند».

اکرم الکعبی در پایان خاطرنشان ساخت: «از دستاوردهای سال ۲۰۱۱ خیلی فاصله نگرفته‌ایم. این ثبات و ایستادگی مقاومت بود که اشغالگران را مجبور کرد تا ذلیلانه کوله‌بار شکست و ناکامی را به دوش بکشند. امروز مقاومت قوی‌تر و آمریکایی‌ها ضعیف‌تر و سست‌ترند و بی‌شک این نبرد برای رزمندگان قهرمان، تفریحی زیبا خواهد بود».

نظر شما