شناسهٔ خبر: 63268904 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

پیش بینی قیمت طلا فردا ۱۳ آبان‌ماه ۱۴۰۲

برای بازار فردا پیش بینی کاهش قیمت طلا را خواهیم داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، انس جهانی طلا امروز _جمعه، دوازدهم آبان‌ماه_ به ۱۹۸۸ دلار کاهش پیدا کرد و قیمت مظنه تهران به ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان نزدیک شد، طلای ۱۸ عیار نیز با قیمت دو میلیون و ۵۱۶ هزار و ۳۰۰ تومان معامله شد، طلا ۲۴ عیار نیز به سه میلیون و ۳۵۴ هزار تومان رسید.

بازار سکه نیز نوساناتی را تجربه کرد، به‌طوری که سکه طرح جدید به ۲۹ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان رسید، سکه طرح قدیم نیز، ۲۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم‌سکه، ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب به قیمت‌های ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار، ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار و پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیدند.

پیش‌بینی قیمت‌ها برای فردا

انس جهانی در محدوده یک هزار و ۹۸۷ دلار قرار دارد و نرخ آبشده طلای ۱۷ عیار در محدوده ۱۰ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان در صبح جمعه بوده است، با آرام شدن شرایط، مظنه نیز کمی روند کاهشی به خود گرفت و به ۱۰ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان نیز رسید.

طلای ۱۸ عیار نیز مقاومت دو میلیون و ۵۰۰ را رد کرده است و به سطح دو میلیون و ۵۱۴ هزار تومان در صبح جمعه رسیده، این سطح را نیز از دست داد و مجدد به زیر دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان حرکت کرد.

سکه نیز در محدوده ۲۹ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان است و شاید در بازار فردا به زیر ۲۸ میلیون. ۵۰۰ هزار تومان برسد، برای بازار فردا پیش بینی کاهش قیمت طلا را خواهیم داشت.

برچسب‌ها:

نظر شما