شناسهٔ خبر: 63268620 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

حسن نصرالله: ممکن است ما وارد نبرد کامل شویم

حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: «امروز یک سوم ارتش اسرائیل در مرز لبنان قرار گرفته‌اند. نصف توان دریایی اسرائیل در برابر لبنان است. یک چهارم نیروی هوایی در شمال است. نصف دفاع موشکی در شمال لبنان مستقر است. یک سوم نیروهای لجستیکی در شمال است. این یکی از دستاوردهای مستقیم است.»

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: «امروز یک سوم ارتش اسرائیل در مرز لبنان قرار گرفته‌اند. نصف توان دریایی اسرائیل در برابر لبنان است. یک چهارم نیروی هوایی در شمال است. نصف دفاع موشکی در شمال لبنان مستقر است. یک سوم نیروهای لجستیکی در شمال است. این یکی از دستاوردهای مستقیم است.»

وی تخلیه شهرک‌های شمالی را یکی دیگر از دستاوردهای حزب‌الله توصیف کرد :«عملیات‌ها باعث تخلیه صدها هزار شهرک نشین از شهرک‌های شمالی شد،  در ۳۴  شهرک در جنوب فلسطین بیش از ۵۸ هزار شهرک نشین تخلیه شد و فشار روانی و اقتصادی بر دشمن دارد.»

وی تاکید کرد که ممکن است که حزب‌الله وارد نبرد کامل شود: «احتمال وارد شدن جبهه لبنان به درگیری‌ها یک احتمال واقعی است. وی افزود: «اقدامات ما باعث ترس در اسرائیل شده است.»

وی خطاب به اسرائیل گفت: «اگر اقدامی علیه لبنان انجام دهید بزرگترین حماقت در تاریخ وجودی شما خواهد بود.»

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما