شناسهٔ خبر: 63260570 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تقدیم ١٤ هزار شهید فراجا

نماينده ولي فقيه در استان گفت: فراجا در طول انقلاب ١٤ هزار شهيد تقديم ميهن كرده كه اين تابلوی درخشنده در كارنامه درخشان نيروي انتظامي است.

صاحب‌خبر -

تقدیم ١٤ هزار شهید در طول انقلاببه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نماينده ولي فقيه در استان صبح امروز در دیدار سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور افزود: سبز پوشان فداكار و با صلابت فراجا در سراسر ميهن اسلامي حافظ امنيت و آرامش شهروندان هستند. 
آيت الله دري گفت: در سال هاي اخير در درون كشور و خارج از مرزها فراجا خوش درخشيده و در مقابل توطئه هاي بين المللي ايستاده است. 
او با تاکید بر اینکه تربيت نيروهاي جوان، مومن، انقلابي و با انگيزه جهادي در دستور كار نيروي انتظامي قرار گيرد افزود: بر خلاف مدعيان حقوق بشر در غرب و برخورد غير انساني نيروهاي نظامي آنها در مقابل شهروندان، پليس ما در جامعه اخلاق مدار، كرامت پيشه و عدالت جو است.
امام جمعه اراك اشاره ای هم به ١٣ آبان کرد و گفت: ملت ايران با حضور پر شور در این راهپيمايي استكبار ستيز، وحدت جهان اسلام و حمايت از فلسطين را به تصوير مي كشند.  
فرمانده كل فراجا هم در این دیدار گفت: حوزه امنيت و انتظام حوزه ای گسترده، سخت و پيچيده است و براي مديريت آن بايد از ظرفيت جوانان برومند و انقلابي استفاده کرد.  
سردار رادان تاکید کرد: مسئولان استان مركزي از ظرفيت هاي بي نظير براي كمك به نيروي انتظامي در راه خدمت رساني به مردم استفاده کنند.
او افزود: توطئه های عناصر ضد انقلاب در مرزهاي كشور با جديت از سوي سبز پوشان دلاور نيروي انتظامي خنثي مي شود.

نظر شما