شناسهٔ خبر: 63255575 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تغییر سیستم و ترکیب عجیب گل‌محمدی

ترابی خارج از لیست، باهویی فیکس شد

یحیی گل محمدی با ترکیب بازی مقابل صنعت نفت آبادان پرسپولیسی‌ها را شگفت‌زده کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه در شرایطی که به نظر می‌رسید یحیی گل محمدی در بازی خانگی مقابل تیم پایین جدولی صنعت نفت از مهدی ترابی در ترکیب اصلی استفاده کند اما در کمال تعجب ترابی حتی در لیست 20 نفره هم حضور ندارد که یا دوباره مصدوم شده یا شرایط بدنی خوبی نداشته است.

دومین نکته عجیب این ترکیب نیمکت‌نشینی شهاب زاهدی در نوک حمله است و نبیل باهویی برای نخستین بار فیکس شده است. این اتفاق در حالی عجیب به نظر می‌رسد که یحیی گل‌محمدی در نشست خبری دیروز اعلام کرده بود باهویی در شرایط مسابقه نیست و هنوز کار دارد!

سومین نکته عجیب استفاده از میلاد سرلک و مسعود ریگی به صورت توامان است. میلاد سرلک در شرایطی فیکس شده که به خاطر مصدومیت مقابل گل گهر سه بازی قبلی تیمش را از دست داده بود و حالا یکباره فیکس شده است.

نکته حضور توامان سرلک و ریگی اینجاست که به نظر می‌رسد گل‌محمدی برای این بازی تغییر سیستم داده است. پرسپولیس در بازی‌های قبلی با سیستم 1-1-4-4 بازی می‌کرد اما حالا با دو هافبک دفاعی و سروش رفیعی در میانه زمین ظاهرا به سیستم 1-3-2-4 شیفت کرده است تا یک تغییر بزرگ در تیمش داده باشد. در این سیستم سعید صادقی و محمد عمری به عنوان وینگرهای چپ و راست انجام وظیفه خواهند کرد.

با این چیدمان و بیرون رفتن وحدت حنانوف از ترکیب، دانیال اسماعیلی‌فر به دفاع راست برگشته است.
ترکیب یازده نفره پرسپولیس مقابل صنعت نفت عبارت است از: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، محمد عمری  و نبیل باهویی.

نظر شما