شناسهٔ خبر: 63254636 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

۳۱سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از جوراب عجیب رئیس جمهوری قزاقستان و کباب کردن گوشتی که یاسر شکار کرد

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ۱۱ آبان سال ۱۳۷۱جوراب عجیب رئیس جمهوری قزاقستان و کباب کردن گوشتی که توسط یاسر شکار شده است را روایت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ۱۱ آبان سال ۱۳۷۱جوراب عجیب رئیس جمهوری قزاقستان و کباب کردن گوشتی که توسط یاسر شکار شده است را روایت کرد.

بنابر گزارش دیده‌بان ایران مرحوم هاشمی رفسنجانی نوشته است: تا ساعت ۹ صبح کارها را در دفترم انجام دادم و برای حضور در مراسم ملاقات میهمانان قزاقستانی با آیت الله خامنه ای به دفتر رهبری رفتم مذاکراتشان کوتاه و دوستانه و بر محور همکاری دو کشور بود. بدون کفش در جلسه آمده بودند دیدم جوراب‌های نظربایف مثل دستکش است که انگشتان پا را جدا می کند! 

برای دور دوم مذاکرات به دفترم آمدیم مقداری غیر رسمی و مقداری در جلسه رسمی و علنی مذاکره کردیم از اصفهان خیلی خوششان آمده است و تصمیم گرفته اند یک روز به اقامتشان در ایران اضافه کنند و به جزیره کیش بروند که استقبال کردم و گفتم وسایل پذیرایی را مهیا کنند. در مذاکره خصوصی پیشنهاد کرد که گروهی نظامی را برای دیدن صنایع موشکی ساحل به دریا به آلماتی بفرستیم که به‌ ما بفروشند، پذیرفتیم. 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۳۱سال پیش درباره دیدارش با نظربایف نوشت: با هم به فرودگاه رفتیم در راه گفت که بوریس یلتسین رئیس جمهور روسیه آدم خوبی است وعیب اش این است که مشروبات الکلی زیاد مصرف می کند و خیلی اتفاق می افتد که در حال مستی تصمیمات غلطی می گیرد و اطرافیانش از این نقطه ضعف سوءاستفاده می کنند. 

سرشب از استخر استفاده کردم ساعت هفت و نیم به خانه آمدم عفت از گوشت شکاری که یاسر زده است کباب درست کرده بود.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما