شناسهٔ خبر: 63242460 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تارتار: ترسی برای بازی با تیم‌های مدعی نداریم

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: بازی با سپاهان بازی حساس و سنگین برای هر ۲ تیم است، سپاهان تیم قابل احترامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان اظهار داشت: بازی با سپاهان بازی حساس و سنگین برای هر ۲ تیم است، سپاهان تیم قابل احترامی و از نظر امکانات بهترین تیم کشور است.

وی ادامه داد: خیلی خوشحالم به شهر اصفهان بازگشتم، اصفهان شهر زیبا و تاریخی است که خاطرات خوبی برای من زنده می‌کند، امیدوارم همچنان تیم‌های اصفهانی موفق و به رو به بالا باشند.

تارتار تصریح کرد: تیم کاملی داریم که بازیکنان باکیفیت و یکدست هستند، برای بازی زیبا آمده‌ایم که همراه با نتیجه باشد، سعی می‌کنیم بدون استرس بازی کنیم و کمک می‌کند راحت‌تر کار کنیم.

سرمربی سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: سپاهان با توجه به کسر امتیاز و بازی هفته گذشته استرس بیشتری دارد، ترسی برای بازی با تیم‌های مدعی نداریم و بدون فشار بازی می‌کنیم؛ تیم خوبی داریم، تمام آمار و ارقام می‌گوید ملوان تیم تهاجمی و تدافعی خوبی است و با خیال راحت بازی می‌کنیم.

وی با بیان این‌که امیدوارم کیفیت نقش‌جهان بهتر شده باشد که هر ۲ تیم بازی بهتری به نمایش بگذارند، گفت: مصدوم و محروم نداریم و همه بازیکنان در اختیار تیم هستند، امیدوارم بازی فردا جذاب باشد و هواداران لذت ببرند و در پایان تیم ما دست پر از شهر برگردد و هواداران خوشحال شوند.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

نظر شما