شناسهٔ خبر: 63236994 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تمهیدات ترافیکی مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در تهران

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی مراسم ۱۳ آبان (روز دانش آموز) را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -
تمهیدات ترافیکی مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در تهرانبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور گفت: بمناسبت برگزاری مراسم ۱۳ آبان (روز شنبه) در شهر تهران، پلیس راهنمائی و رانندگی تهران بزرگ وظیفه دارد اقدامات لازم برای برقراری نظم و ایمنی عبور و مرور و جلوگیری از انسداد مسیر در محدوده برگزاری مراسم اقدام کند. 
 
وی افزود: اجرای طرح از ساعت ۰۶:۳۰ روز شنبه (۱۳ آبان) تا پایان مراسم راهپیمایی و عادی شدن وضعیت ترافیکی در تمامی معابر پیرامون مسیر راهپیمایی و معابر منتهی به لانه جاسوسی سابق آمریکا ادامه خواهد داشت.
 
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درباره محدودیت‌های تردد گفت: از ساعت ۲۳:۳۰ روز جمعه (۱۲ آبان) محدودیت تردد در خیابان طالقانی حدفاصل خیابان موسوی تا خیابان مفتح وجود خواهد داشت. 
 
سرهنگ موسوی پور افزود: همچنین روز شنبه (۱۳ آبان) در خیابان طالقانی حدفاصل تقاطع مفتح تا ولیعصر (در صورت نیاز تا تقاطع قدس - طالقانی) ممنوعیت تردد برقرار خواهد بود. 
 
وی گفت: در خیابان شهید سپهبد قرنی از میدان فردوسی به سمت شمال و در خیابان نجات‌الهی (ویلا) از خیابان انقلاب به سمت شمال محدودیت تردد وجود خواهد داشت و این شرایط در خیابان ایرانشهر از خیابان کریم‌خان به سمت جنوب و خیابان مفتح از میدان هفت تیر به سمت جنوب نیز برقرار است.
 
سرهنگ موسوی پور افزود:کنارگذر‌های پل حافظ ورودی به خیابان طالقانی، خیابان ولیعصر (عج) به سمت شمال از خیابان انقلاب و خیابان فلسطین به سمت جنوب از بلوار کشاورز نیز شامل این محدودیت‌ها خواهند بود. 
 
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در خیابان طالقانی حدفاصل خیابان سپهبد قرنی تا خیابان مفتح، خیابان ایرانشهر حدفاصل خیابان کریم خان تا خیابان طالقانی و در تمامی محل‌های چینش اتوبوس‌های شرکت واحد محدودیت توقف خواهیم داشت.
 
وی با اشاره به مسیر‌های جایگزین گفت: محدوده شمال به جنوب خیابان حافظ، خیابان ولیعصر (عج) و خیابان شریعتی نیز مسیر‌های جایگزین خواهند بود.

نظر شما