شناسهٔ خبر: 63236779 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برخورد با جنایات صهیونیست‌ها مطالبه حوزه علمیه از مجامع جهانی است

خبرگزاری صدا و سیما

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: حوزه‌های علمیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند و از مجامع حقوق بشری و بین المللی برخورد با جنایت‌های صهیونیست‌ها را خواستارند.

صاحب‌خبر -

برخورد با جنایات صهیونیست‌ها مطالبه حوزه علمیه از مجامع جهانی استبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجت الاسلام و المسلمین رمضانی، دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام در مراسم گرامیداشت شهدای غزه و محکومیت جنایت‌های صهیونیست‌ها در مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام با اشاره به اینکه دفاع از فلسطین مربوط به یک ملت و دولت نیست، گفت: حمایت از آرمان فلسطین وظیفه‌ای است که بر عهده همه مسلمانان و انسان‌های موحد است.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام با بیان اینکه در تعالیم دینی بر دو اصل کرامت و عدالت خواهی تاکید بسیار شده است و دو اصل اجتماعی مهم اسلام محسوب می‌شود، گفت: مقاومت در برابر ظلم و ایستادگی در برابر ظالم هم به عنوان اصول سلبی تعالیم دینی به حساب می‌آید.

وی با محکومیت جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه گفت: صهیونیست‌ها بدون پایبندی به درخواست‌های بین المللی بیشترین نقض حقوق بشر را مرتکب می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین رمضانی با بیان اینکه حضور رژیم صهیونیستی در طول ۷۵ سال در غرب آسیا همواره با نگاه نژادپرستی و جنایت همراه بوده است، افزود: منطق این گروه اشغال، کشتار و بی مهری به مردم فلسطین بوده است که باید همه مسلمانان با وحدت و یکپارچگی به مقابله با آن بپردازند.

وی با اشاره به منطق سرمایه داری و قدرت محور غرب و صهیونیست‌ها در جهان، گفت: منطق صهیونیست‌ها زر و زور و تزویر است و در مقابل منطق اسلام مقابله با ظلم و بر پایی عدالت است.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام، گفت: تنها مکتبی که می‌تواند عدالت را در جهان گسترش دهد مکتب پیامبر اسلام و اهل بیت علیهم السلام است.

نظر شما