شناسهٔ خبر: 63224550 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجتماع مردمی در مسیر مقاومت در اهواز

اجتماع مردمی در مسیر مقاومت در مسجد صاحب الزمان شهرک نفت اهواز برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، در این مراسم که آیت الله موسوی جزایری، زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان،  روحانیون، بسیجیان و قشر‌های مختلف مردم حضور داشتند، حجت الاسلام   ماندگاری، استاد حوزه و دانشگاه با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی گفت: حمله اشغالگران قدس به مردم بی‌پناه، بیماران، مجروحان و کادر پزشکی  را نمیتوان با هیچ منطقی قابل توجیه دانست.

وی افزود:  سران رژیم غاصب، آمریکایی‌ها و حامیان‌شان باید پاسخگوی تاریخ باشند که با چه دلیل و مجوزی بیمارستان را بمباران کردند و این همه زن و کودک بی گناه را به شهادت رساندند.

حجت الاسلام ماندگاری ادامه داد: اسرائیل در حال نابودی است و این جنایت اخیر او را به نابودی نزدیکتر کرد  و در توان خود و به هر صورتی که میتوانید کمک کنید، دعا کنید، توسل کنید، روضه به پا کنید تا خداوند به این ملت بی گناه نگاهی کند و شر این  رژیم غاصب کودک کش را از مردم مظلوم فلسطین بر دارد.

در این اجتماع مردمی که به همت پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران و مسجد صاحب الزمان شهرک نفت اهواز برگزار شد، شرکت کنندگان  با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا انزجار خود را از رژیم جنایتکار اسرائیلی اعلام کردند.

اجتماع مردمی در مسیر مقاومت در اهواز اجتماع مردمی در مسیر مقاومت در اهواز اجتماع مردمی در مسیر مقاومت در اهواز

نظر شما