شناسهٔ خبر: 63221644 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

یادواره 53 شهید دانش‌آموز در سردشت برگزار شد

یادواره 53 شهید دانش‌آموز در سردشت برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محسن حمزه صحیحی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشت، امروز، 9 آبان در یادواره 53  شهید دانش‌آموز که با همت سازمان بسیج دانش‌آموزش و حوزه امام علی(ع) در مدرسه خواجه‌نصیرالدین طوسی در شهر ربط برگزار شد، گفت:

فرهنگ ایثار، شهادت و شهادت‌طلبی در جامعه اسلامی به معنای واقعی کلمه نهادینه شده است به طوری که ما امروزه تداوم راه شهدا را را شاهد هستیم که این موضوع برای ما مایه فخر و مباهات است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشت اقتدار امروز کشورمان را یکی از برکات خون شهدای گلگون‌کفن نظام اسلامی برشمرد و افزود: در سایه رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب این اقتدار، عزت و امنیت حاصل شده است.

حجت‌الاسلام حمزه‌صحیحی ادامه داد: امروزه دانش آموزان ایران اسلامی می‌بایست در مسیر اهداف شهیدان که اعتلا و سربلندی کشور بود گام بردارند در همه ابعاد علمی، فرهنگی و اقتصادی کشورمان را رشد دهند تا در همه عرصه‌ها پرچم کشورمان برافراشته شود.

حجت الاسلام حمزه صحیحی افزود: شهدای دانش آموز با ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام و ایران، درس ایثار و مقاومت را به همه ما آموختند و دانش آموزان امروز باید ادامه‌دهنده مسیر این شهداء باشند.

 در پایان از سه خانواده معظم شهید دانش آموزی تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها:

نظر شما