شناسهٔ خبر: 63216018 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

در جریان دیدار رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با والودین؛

پيام دکتر قاليباف به رئيس مجلس دوماي روسيه ابلاغ شد

صاحب‌خبر -
پيام دکتر قاليباف به رئيس مجلس دوماي روسيه ابلاغ شد
خبرگزاری آریا - رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در جریان سفر به مسکو، پیام دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی درباره تحولات سرزمین‌های اشغالی و ادامه جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه را تحویل رئیس مجلس دومای روسیه کرد.
به گزارش سرویس سیاسی آریا به نقل از خانه ملت، وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که در رأس هیأتی به همراه شهریار حیدری نایب رئیس و سارا فلاحی عضو این کمیسیون به مسکو سفر کرده‌است، امروز (سه شنبه 9 آبان ماه) با ویچسلاو والودین رئیس مجلس دومای روسیه دیدار و گفت و گو کرد.

دیدار جلال زاده با رئیس دوما روسیه
جلال‌زاده: ایران و روسیه به تلاش‌های خود برای پایان فوری به جنایات اشغالگران مورد حمایت آمریکا ادامه خواهند داد
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در دیدار با ویچسلاو والودین رئیس مجلس دومای روسیه، پیام مکتوب دکتر محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی درباره تحولات سرزمین‌های اشغالی و ادامه جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه را به وی ابلاغ کرد.
جلال‌زاده در دیان دیدار از مواضع دولت روسیه در مجامع بین المللی و حمایت از مظلومان فلسطینی قدردانی کرد و افزود: ایران و روسیه به تلاش‌های خود برای پایان فوری جنایات اشغالگران مورد حمایت آمریکا ادامه خواهند داد.

دیدار جلال زاده با رئیس دوما روسیه
رئیس مجلس دومای روسیه: تاکید بر همکاری تهران-مسکو برای قطع فوری کشتار بیرحمانه مردم غزه
ویچسلاو والودین رئیس مجلس دومای روسیه در این دیدار بر ادامه همکاری‌های تهران ‌و مسکو برای قطع فوری کشتار بیرحمانه مردم بی‌دفاع نوار غزه و ضرورت حمایت جهانی از ملت فلسطین تاکید کرد و گفت: آمریکا مسئول اصلی ادامه وقایع غمبار غزه است.
شایان ذکر است؛ در این دیدار کاظم جلالی سفیر کشورمان در روسیه نیز به همراه شهریار حیدری نایب رئیس و سارا فلاحی عضو این کمیسیون حضور داشتند./
پایان پیام

نظر شما