شناسهٔ خبر: 63202734 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

عملکرد استقلال و نکونام در این فصل قابل ستایش است

پیشکسوت استقلال گفت: عملکرد استقلال و جواد نکونام در این فصل قابل ستایش است، ۶ برد در هفت مسابقه و کسب ۱۸ امتیاز نشان داد که نکونام به جز پیروزی به چیز دیگری فکر نمی‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ایمان عالمی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص پیروزی استقلال مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: استقلال به آنچه لیاقت و استحقاقش را داشت رسید. پیروزی حق آبی‌پوشان بود و البته هواداران خونگرم و دوست داشتنی استقلال نقش اول را در این پیروزی بزرگ ایفا کردند، حضور آنها به بازیکنان انگیزه داد تا بتوانند نمایش با شکوهی را در زمین مسابقه به اجرا بگذارند.

بیشتر بخوانید:

تبریک ویژه استقلالی‌ها به نکونام

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد:در این مسابقه باز هم شاهد یک اشتباه داوری علیه تیم استقلال بودیم، در دقایق ابتدایی مسابقه یک پنالتی به سود آبی‌پوشان گرفته نشد، من یک پرسش از کمیته داوران فدراسیون فوتبال دارم، اگر استقلال با بدشانسی به گل نمی‌رسید و یا در ثانیه‌های پایانی شوت بازیکن حریف به گل تبدیل می‌شد چه کسی می‌خواست جواب دو امتیاز از دست رفته استقلال را بدهد؟

عالمی تصریح کرد: جواد نکونام استرس زیادی را کنار زمین تحمل می‌کند و این اشتباهات در نهایت منجر شد تا به عملکرد داور بازی اعتراض کند، همه می‌دانند او یک مربی باشخصیت و خوش اخلاق است که هیچ وقت به داوران توهین نکرده است و اگر حرفی زد قصد قانون شکنی نداشت.

وی در مورد عملکرد بلانکو تاکید کرد: بلانکو در این بازی فرصت کمی برای حضور در میدان پیدا کرد اما سر بالا بازی کردن و پا به توپ شدن وی نشان داد مهاجم بزرگی است و در صورتی که بتواند با بازیکنان به هماهنگی کامل رسیده و خود را با شرایط جدید وفق دهد می‌تواند توانایی‌هایش را نشان دهد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: عملکرد استقلال و جواد نکونام در این فصل قابل ستایش است، ۶ برد در هفت مسابقه و کسب ۱۸ امتیاز نشان داد که نکونام به جز پیروزی به چیز دیگری فکر نمی‌کند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها:

نظر شما