شناسهٔ خبر: 63199082 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

یادواره ۳۶ هزار شهید دانش آموز و شهدای دانش آموز شهرستان خوی 

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی یادواره لاله‌های روشن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۴۴ شهید دانش آموز والامقام شهرستان خوی برگزار شد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این یادواره که با حضور گسترده قشر‌های مختلف مردم و دانش آموزان در سالن موسسه خیریه بوتراب برگزارشد با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی یاد وخاطره شهدای دانش آموز و دانش آموزان‌شهید فلسطین گرامی داشته شد.
 حجت‌الاسلام اکبرزاده معاون تهذیب حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی با گرامیداشت یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید والامقام دانش آموز و شهید فهمیده گفت: شهدا با درک درست از پیام عاشورا ونهضت کربلا در پاسداری از عزت و اقتدار میهن اسلامی از جان عزیز خود گذشتند.
وی با اشاره به اینکه باید در راستای انتقال پیام شهدای دوران دفاع مقدس به نسل‌های آینده بیش از پیش تلاش شود، افزود: جوانان ما امروز باید بدانند چه رشادت‌ها و ایثارگری‌هایی در حفظ وطن و خاک ایران از سوی رزمندگان و ایثارگران صورت گرفته است.
حجت الاسلام اکبرزاده اظهار داشت: دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس با شوری وصف ناشدنی در صف‌های جنگ حاضر شدند و توانستند رشادت‌های فراوانی از خود نشان دهند.
در این یادواره از تمثال دانش آموز شهید حمید رضا محمدی شهید شاخص شهدای دانش آموز کشور که در عملیات والفجر ۳ به شهادت رسیده است رونمایی شد

نظر شما