شناسهٔ خبر: 63190237 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کانادا نیز به اسرائیل نیروی ویژه فرستاد

تهران – ایرنا - کانادا پس از آمریکا و بدنبال جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، نیروهای ویژه به سرزمین های اشغالی اعزام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، کاخ سفید که در جریان جنگ علیه غزه با فریبکاری تلاش به مخفی نگاه داشتن نیروهای اقدام سریع خود در سرزمین های اشغالی کرد، اکنون کانادا از حضور نیروهای ویژه خود در کنار رژیم صهیونیستی خبر می‌دهد.

تارنمای رسانه کانادایی «سی‌بی‌سی نیوز» (CBC News) با انتشار این خبر نوشت: وزارت دفاع ملی کانادا حضور اعضای نیروهای ویژه کانادایی در اسرائیل را تایید و سخنگوی این وزارت خانه گفت که این نیروها سرگرم «برنامه ریزی اضطراری» هستند.

بنابراین گزارش یک سخنگوی وزارت دفاع ملی کانادا به این رسانه کانادایی گفت ؛ نیروهای ویژه کانادایی برای کمک به اعضای سفارت کانادا و با انجام برنامه ریزی اضطراری در اسرائیل به سر می برند.

وزارت دفاع ملی کانادا دراین خصوص در بیانیه ای اعلام کرد: با توجه به امکان بالقوه تشدید خصومت ها در منطقه خاورمیانه ازجمله در مرز اسرائیل با لبنان، امور جهانی کانادا (GAC) برای اطمینان از واکنش سریع در صورت بدتر شدن وضعیت امنیتی و جهت تخلیه کانادایی ها، از نیروهای مسلح کانادایی درخواست حمایت کرده است.

دراین بیانیه آمده است: درپاسخ به امور جهانی کانادا، پرسنل نیروهای مسلح کانادایی از فرماندهی نیروهای عملیات ویژه کانادا، به سفارت کانادا در اسرائیل با برنامه ریزی اضطراری، یاری می رسانند.

درهمین حال «بیل بلر» (Bill Blair) وزیر دفاع کانادا در بیانیه ای اعلام کرد که ۳۰۰ نفر از اعضای نیروهای ویژه کانادایی با مرکزیت قبرس، در منطقه حضور دارند.

سی‌بی‌سی نیوز گزارش داد: بدنبال درگیری بین اسرائیل و حماس که از هفتم اکتبر آغاز شد، ارتش کانادا در منطقه فعال شده است.

فریبکاری کاخ سفید برای مخفی نگه داشتن حضور نیروهای آمریکایی در اسرائیل

کاناد نیز به اسرائیل نیروی ویژه فرستاد

درحالی کانادا اکنون از حضور نیروهای ویژه خود در سرزمین های اشغالی خبر می دهد که پیشتر در مورخ ۲۸ مهرماه ۱۴۰۲ کاخ سفید در اقدامی فریبکارانه با حذف تصویری از حضوری نیروهای ویژه آمریکایی موسوم به «نیروی دلتا» (Delta Force) در سرزمین های اشغالی از شبکه اجتماعی اینستاگرام خود، تلاش کرد تا حضور چنین نیروهایی در اسرائیل را انکار کند.

به گزارش ایرنا، حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در غزه به رغم مخالفت ها و هشدار سازمان ها و

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، تارنمای رسانه کانادایی «سی‌بی‌سی نیوز» (CBC News) با انتشار این خبر نوشت: وزارت دفاع ملی کانادا حضور اعضای نیروهای ویژه کانادایی در اسرائیل را تایید و سخنگوی این وزارت خانه اعلاک کرد که این نیروها سرگرم «برنامه ریزی اضطراری» در این زمینه هستند.

اگرچه کاخ سفید در جریان جنگ غزه به رغم فریبکاری موفق نشد اعزام نیروهای اقدام سریع خود به سرزمین های اشغالی را مخفی نگه دارد، با این وجود برخی گزارش ها دیگر نشان می دهند که دولت کانادا نیز به آمریکا پیوسته و از حضور نیروهای ویژه خود در کنار نیروهای اسرائیلی خبر می‌دهد.
با این وجود یک سخنگوی وزارت دفاع ملی کانادا به این رسانه کانادایی گفت که نیروهای ویژه کانادایی برای کمک به اعضای سفارت کانادا و انجام برنامه ریزی اضطراری در این زمینه در اسرائیل به سر می برند.

این وزارتخانه کانادایی در بیانیه ای در این خصوص اعلام کرد: با توجه به امکان بالقوه تشدید خصومت ها در منطقه خاورمیانه ازجمله در مرز اسرائیل با لبنان، مرکز امور جهانی کانادا (GAC) از نیروهای مسلح کانادایی خواست تا در صورت بدتر شدن اوضاع و کسب اطمینان از واکنش سریع برای تحلیه شهروندان کانادایی مامور و یا مقیم در اسرائیل کمک کنند.

دراین بیانیه آمده است: به همین منظور پرسنل نیروهای مسلح کانادایی از فرماندهی نیروهای عملیات ویژه کانادا در پاسخ به امور جهانی کانادا به سفارت کانادا در اسرائیل اعزام شده تا با برنامه ریزی اضطراری بتوانند کمک رسانی در این زمینه را تسریع کنند.

درهمین حال «بیل بلر» (Bill Blair) وزیر دفاع کانادا در بیانیه ای اعلام کرد که ۳۰۰ نفر از نیروهای ویژه کانادایی با مرکزیت قبرس در منطقه حضور دارند.

سی‌بی‌سی نیوز همچنین گزارش داد که بدنبال درگیری بین اسرائیل و حماس که از هفتم اکتبر آغاز شد، ارتش کانادا در منطقه فعال شده است.

فریبکاری کاخ سفید برای مخفی نگه داشتن حضور نیروهای آمریکایی در اسرائیل

کاناد نیز به اسرائیل نیروی ویژه فرستاد

درحالی کانادا اکنون از حضور نیروهای ویژه خود در سرزمین های اشغالی خبر می دهد، کاخ سفید پیشتر در ۲۸ مهرماه ۱۴۰۲ در اقدامی فریبکارانه در شبکه اجتماعی اینستاگرام خود با حذف تصویری از حضوری نیروهای ویژه آمریکایی موسوم به «نیروی دلتا» (Delta Force) در سرزمین های اشغالی، تلاش کرد حضور چنین نیروهایی در اسرائیل را انکار کند.

به گزارش ایرنا، حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در غزه به رغم مخالفت ها و هشدار سازمان ها و نهادهای بین المللی همچنان ادامه دارد و شمار شهدا این جنایت به بیش از ۸ هزار نفر رسیده است.

در تازه ترین واکنش های بین المللی به جنایات رژیم صهیونیستی؛ "عبدالمجید تبون" رئیس جمهوری الجزایر شب گذشته (یکشنبه) در واکنش به اقدامات وحشیانه و حملات بی امان رژیم صهیونیستی به نوار غزه و شهادت شمار زیادی از ساکنان این باریکه گفت: آنچه که اکنون در غزه جریان دارد، یک جنایت جنگی تمام عیار است.

نهادهای بین المللی همچنان ادامه دارد و شمار شهدا این جنایت به بیش از هشت هزار نفر رسیده است.

در تازه ترین واکنش های بین المللی به جنایات رژیم صهیونیستی؛ عبدالمجید تبون رئیس جمهوری الجزایر شب گذشته (یکشنبه) در واکنش به اقدامات وحشیانه و حملات بی امان رژیم صهیونیستی به نوار غزه و شهادت شمار زیادی از ساکنان این باریکه گفت: آنچه که اکنون در غزه جریان دارد، یک جنایت جنگی تمام عیار است.

https://www.cbc.ca/news/politics/canadian-special-forces-members-on-the-ground-in-israel-dnd-confirms-۱.۷۰۱۲۱۵۷

نظر شما