شناسهٔ خبر: 63187818 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان:

نمایشگاه تخصصی حوزه کشاورزی در قزوین برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت: چهاردمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در حوزه نهاده‌ها و سیستم‌های نوین آبیاری و آب‌رسانی و صنایع تبدیلی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، احمد خورگامی با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی کشاورزی گفت: این نمایشگاه در حوزه نهاده‌ها، سیستم‌های نوین آبیاری و آب‌رسانی، صنایع تبدیلی، تجهیزات گلخانه‌ای، کود، بذر، سم و صنایع وابسته از تاریخ 9 تا 12 آبان ماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین ادامه داد: این نمایشگاه به مدت 4 روز برپا خواهد بود و کارشناسان، علاقمندان و فعالان عرصه‌های کشاورزی می‌توانند همه روزه از ساعت 15 تا 20 از آن بازدید کنند.

وی یادآور شد: همچنین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در حوزه ماشین آلات و ادوات کشاورزی در تاریخ 21 تا 24 آذر ماه برگزار خواهد شد.

این مسئول افزود: مشارکت‌کنندگان در قالب 46 غرفه محصولات و تولیدات خود را در حوزه‌های تجهیزات گلخانه‌ای، استخرهای کشاورزی، انواع سم و کود و ادوات کشاورزی، استخرهای پلیمری، نهال، پهباد، سیستم‌های کنترل مرکزی آبیاری تحت فشار، پهپادهای سم‌پاش، محلول‌پاش، کودپاش و بذرپاش، نوارآبیاری قطره‌ای و سایر موار به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما