شناسهٔ خبر: 63184448 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بیست و چهارمین روز جنگ غزه؛

افزایش شمار شهدای غزه به ۸۱۰۰ نفر

شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا کنون به ۸۱۰۰ نفر افزایش یافته است.

صاحب‌خبر -

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین از افزایش شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا کنون به ۸۱۰۰ نفر خبر داد.

 

 

 

 

حزب الله از شهادت منیر یوسف عاشور خبر داد
کانال تلگرامی خبرگزاری صفا اعلام کرد حزب الله لبنان از شهادت منیر یوسف عاشور معروف به ابوزینب از شهرک شقرا در جنوب لبنان خبر داد.

افزایش شمار شهدای غزه به ۸۱۰۰ نفر

 

شلیک بمب‌های فسفری در جنوب لبنان
شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: خبرنگار شبکه گفت رژیم اشغالگر تاکنون ۱۵ خمپاره و همچنین بمب‌های فسفری به مناطق اطراف مقر نظامی الراهب شلیک کرده است.

 

 

۱۴ شهید در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به اردوگاه جبالیا و مرکز غزه
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: وزارت امور داخلی غزه اعلام کرد در حملات هوایی رژیم اشغالگر به اردوگاه جبالیا، سه نفر شهید و شماری زخمی شدند.
وزارت امور داخلی غزه اعلام کرد در حملات هوایی رژیم اشغالگر به منزلی در الزوایده در مرکز نوار غزه، ۱۱ نفر شهید و شماری  زخمی شدند.

 

 

رژیم صهیونیستی ۶۰ نفر را در کرانه باختری بازداشت کرد
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: باشگاه اسرای فلسطینی اعلام کرد نظامیان اشغالگر اسرائیل ۶۰ نفر را در مناطق متعدد کرانه باختری بازداشت کردند.

 

 

 

هلاکت چند نظامی صهیونیستی در درگیری‌های صبح امروز جنین
به گزارش کانال تلگرام قدس فید، گردان جنین وابسته به گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی از شکست عملیات سحرگاه امروز نیرو‌های رژیم اشغالگر در یورش به اردوگاه جنین خبر داد. همچنین بعد از عملیات رویارویی گسترده گردان جنین، شماری از نیرو‌های دشمن کشته و زخمی شدند که جزئیات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

 

سازمان کودکان را نجات دهید: بیش از ۳۲۰۰ کودک در غزه کشته و بیش از ۱۰۰۰ کودک ناپدید شده اند
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: سازمان "کودکان را نجات دهید" اعلام کرد در مدت سه هفته، بیش از ۳۲۰۰ کودک در غزه کشته و بیش از ۱۰۰۰ کودک ناپدید شده اند.
این سازمان افزود آتش بس فوری در غزه را برای حفظ جان کودکان خواستاریم.

 

 

حمله هواپیما‌های رژیم صهیونیستی به دو پایگاه ارتش سوری
کانال تلگرام شبکه اطلاع رسانی رایه، به نقل از تلویزیون رسمی سوریه اعلام کرد دو پایگاه ارتش این کشور در درعا، هدف حملات هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

 

 

یورش رژیم صهیونیستی به شهرک سلواد ادامه دارد
خبرنگار نیوپرس با انتشار تصاویری در کانال تلگرامی این پایگاه اعلام کرد: نیرو‌های رژیم اشغالگر از ساعات آغازین صبح همچنان در حال یورش به شهرک سلواد هستند و تاکنون ۱۳ جوان فلسطینی را بازداشت کرده اند. درگیری‌هایی نیز با نیرو‌های رژیم اشغالگر در این منطقه به وقوع پیوست.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10353069"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4035298/10353069?width=600&height=300"></script></div>

 

شهادت دو فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی به شرق رفح در نوار غزه
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: خبرنگار شبکه از شهادت دو فلسطینی در حمله اسرائیل به شرق رفح در جنوب نوار غزه خبر داد.

 

شهادت دو فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی به شرق رفح در نوار غزه
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: خبرنگار شبکه از شهادت دو فلسطینی در حمله اسرائیل به شرق رفح در جنوب نوار غزه خبر داد.

 

 

آتش گرفتن یک خانه در جنین در پی یورش رژیم صهیونیستی
مرکز اطلاع رسانی فلسطین تصاویری از وقوع آتش سوزی در خانه‌ای در جنین همزمان با یورش مداوم نیرو‌های رژیم اشغالگر منتشر کرد.
کانال شبکه اعلام العدو (شبکه اطلاع رسانی دشمن) نیز اعلام کرد: ارتش رژیم اشغالگر چند خانواده را مجبور کرد سه ساختمان مسکونی را در اردوگاه جنین پس از منفجر کردن یک طبقه از یک ساختمان، تخلیه کنند که در پی این اقدام این ساختمان دچار آتش سوزی شد و ساکنان در بیمارستان دولتی جنین آواره شدند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10352803"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4035298/10352803?width=600&height=300"></script></div>

 

محیط بیرون بیمارستان قدس غزه محلی برای استراحت آوارگان فلسطینی
شبکه العربیه با انتشار تصاویری در یوتیوب نوشت: با وجود تأکید هلال احمر فلسطین بر درخواست اسرائیل برای تخلیه بیمارستان قدس، شماری از آوارگان محیط خارج از بیمارستان قدس در منطقه غزه را مفروش کرده و در حال استراحتند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10352788"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4035298/10352788?width=600&height=300"></script></div>

 

بازداشت یک مقام ارشد حماس در نابلس
شبکه کان منابع فلسطینی گزارش دادند که ارتش اسرائیل یک مقام ارشد حماس به نام ناصرالدین الشاعر را که قبلا معاون اسماعیل هنیه در دوران نخست وزیری او و وزیر آموزش و پرورش بود، در نابلس دستگیر کرد.
وی بار‌ها از ترور صهیونیست‌ها جان سالم به در برده است.

 

 

شمار شهدا در اردوگاه جنین به چهار نفر افزایش یافت
شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از خبرنگار خود گزارش داد شمار فلسطینی‌هایی که در یورش نظامیان اشغالگر به اردوگاه جنین به ضرب گلوله این نظامیان به شهادت رسیدند، به چهار نفر افزایش یافت. در این حال شبکه القدس گزارش داد رئیس بیمارستان جنین گفت در یورش نظامیان اشغالگر به شهر جنین ۴ نفر به ضرب گلوله شهید و ۱۰ نفر زخمی شدند.

 

 

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی یحیی سنوار را تهدید کرد
به گزارش شبکه کان، سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرد یحیی سنوار رییس دفتر سیاسی حماس در غزه را تعقیب خواهیم کرد تا به او دست یابیم.
دانیل هاگاری افزود حملات زمینی به غزه را تشدید خواهیم کرد.

 

عملیات مقاومت در اطراف جنین برای آسیب رساندن به خودرو‌های زرهی نظامیان صهیونیست
کانال تلگرام الاخباریه سوریه، به نقل از رسانه‌های فلسطینی اعلام کرد مقاومت فلسطین با استفاده از بمب‌های دست ساز، عملیاتی برای از کار انداختن و آسیب رساندن به خودرو‌های زرهی رژیم صهیونیستی در اطراف اردوگاه جنین انجام داد.

 

 

با تشدید حملات هوایی اسرائیل، ارتباطات در غزه قطع شد
با تشدید شدن حملات هوایی رژیم صهیونیستی، ارتباطات در غزه قطع شده است.
به گزارش شبکه رویترز، ارتش اسراییل جمعه عملیات زمینی در غزه را توسعه داد در حالی که خطوط ارتباطی منطقه نیز قطع شده است. جمعه شب انفجار‌هایی آسمان غزه را روشن کرد و نیرو‌های اسراییلی منطقه را بمباران و موشک باران کردند.
خدمات ارتباطی و اینترنتی نیز به طور موقت قطع شدند. عادل امیس از اهالی غزه می‌گوید:ما از رادیو شنیدیم که دیگر اینترنت وجود ندارد. تلفن‌ها قطع شده اند و سیگنال برای تلفن زدن یا استفاده از تلفن همراه دریافت نمی‌شود.
مسئولان فلسطینی شنبه گفتند که تلاش برای برقراری اینترنت در غزه شروع شده است. محمود صیام سخنگوی دفاع مدنی می‌گوید: خطوط ارتباطی از جمله اینترنت، موبایل و خطوط زمینی در غزه و خان یونس به طور کلی قطع است.
تا یک شنبه رسانه‌های محلی از اتصال تدریجی خطوط ارتباطی خبر دادند.

 

افزایش آمار شهدای جنین به ۳ نفر
کانال تلگرامی رادیو الاقصی با انتشار ویدئویی نوشت: آمار شهدای جنین در پی یورش نیرو‌های رژیم اشغالگر به ۳ نفر رسید.

 

حمله رژیم صهیونیستی به دو موقعیت نیرو‌های مسلح در حومه درعا سوریه
شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری گزارش داد: یک منبع نظامی گفت اسرائیل بامداد امروز دو موقعیت نیرو‌های مسلح در حومه درعا سوریه را هدف قرار داد که خسارت‌های مادی برجا گذاشت.

 

 

تخریب راه‌ها و مغازه‌ها در جنین
کانال تلگرام النجباء به نقل از منابع محلی اعلام کرد نیرو‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی، در یورش به جنین، با بولدوزر هر آنچه را سر راهشان قرار داشت از جمله راه‌ها و مغازه‌ها تخریب کردند.

 

 

حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطقی در خاک سوریه
شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: منابع اعلام کردند جنگنده‌های رژیم اشغالگر برخی مناطق در عمق خاک سوریه را در موازات مرز‌های عراق و سوریه، هدف قرار دادند.

 

 

درگیری نیرو‌های مقاومت با نظامیان صهیونیست در جنوب جنین
کانال تلگرامی مرکز اطلاع رسانی فلسطین با انتشار ویدئویی نوشت: نیرو‌های مقاومت به سمت نیرو‌های رژیم اشغالگر نزدیک شهرک جبع در جنوب جنین تیراندازی کردند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10352661"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4035298/10352661?width=600&height=300"></script></div>

 

شهادت سه فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در اردوگاه جنین
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: خبرنگار شبکه از افزایش شهدای فلسطینی در اردوگاه جنین به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست، به سه نفر خبر داد.

 

 

تمرکز حملات دیشب رژیم صهیونیستی در مناطق بیت لاهیا و حصار مرزی
شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: خبرنگار شبکه در غزه گفت: حملات دیشب اسرائیل به مناطق مختلف نوار غزه ادامه یافت و بر منطقه‌های بیت لاهیا و مناطق حصار مرزی تمرکز داشت.
وی افزود: نظامیان اشغالگر مانند دو روز پیش، نوار غزه را هدف حملات کورکورانه و گسترده قرار دادند.
خبرنگار شبکه همچنین گفت در حملات مستمر رژیم اشغالگر به نوار غزه، تاکنون بیش از ۱۰ هزار نفر شهید یا ناپدید شده اند. وی تاکید کرد بالگرد‌های رژیم اشغالگر اکنون در حمله به مناطق شرقی و مرکز نوار غزه مشارکت دارند که دیشب نیز هدف حملات شدید قرار گرفت.

 

 

کشته شدن نظامی صهیونیست بر اثر واژگون شدن تانک
شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند گروهبان نیرو‌های ذخیره ارتش اسرائیل دیروز بر اثر واژگون شدن تانک رژیم اشغالگر در شمال فلسطین اشغالی، کشته شد و سه نفر  زخمی شدند.

 

 

 

استقرار آواره‌های فلسطینی در خارج از بیمارستان القدس به علت تهدید رژیم صهیونیستی مبنی بر بمباران این بیمارستان
تصاویری که انجمن صلیب سرخ فلسطین منتشر کرده ۰ نشان می‌دهد خانواده‌های آواره در غزه خارج از بیمارستان القدس در چادر زندگی می‌کنند.
به گزارش بخش تصویری خبرگزاری آسوشیتدپرس، همزمان با ادامه بمباران مواضع حماس از سوی رژیم صهیونیستی، انجمن صلیب سرخ فلسطین روز گذشته (یکشنبه)، ویدیویی منتشر کرد که نشان می‌دهد خانواده‌های آواره فلسطینی شب را در خارج از بیمارستان القدس در نوار غزه سپری می‌کنند. صلیب سرخ فلسطین می‌گوید هشدار‌هایی از مقامات اسرائیلی برای تخلیه فوری بیمارستان القدس دریافت کرده است. این انجمن در حساب کاربری فیسبوک خود در بیانیه‌ای اعلام کرد حملات هوایی به اطراف بیمارستان به نزدیکی آن رسیده و جنگنده‌های اسرائیلی ۵۰ متری بیمارستان‌ها را هدف قرار می‌دهد. در نشست خبری سخنگوی ارتش اسرائیل، وی زمانی که سوالی درباره بیانیه صلیب سرخ فلسطین مطرح شد، از واکنش به این اظهارات خودداری کرد. رویترز نمی‌تواند مستقلاً زمان فیلم برداری ویدئوی منتشر شده تایید کند. رویترز تنها قادر است محل فیلم برداری این ویدئو را با مطابقت دادن ساختمان‌ها و جاده در فیلم با تصاویر و عکس‌های ماهواره‌ای تایید کند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10352593"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4035298/10352593?width=600&height=300"></script></div>



تخریب ورودی اردوگاه جنین
کانال تلگرام خبرگزاری صفا فلسطین به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد بولدوزر‌های ارتش رژیم اشغالگر، تخریب ورودی اردوگاه جنین را آغاز کردند.

 

 

هدف قرار گرفتن چند ساختمان مسکونی در اردوگاه جبالیا
کانال تلگرام شمس نیوز از هدف قرار گرفتن چند ساختمان مسکونی در مرکز اردوگاه جبالیا در غزه و انتقال بیش از ۳۰ مجروح به بیمارستان خبر داد.

 

درگیری مسلحانه فلسطینی‌ها و نظامیان صهیونیست در طوباس
کانال تلگرامی فلسطین پست با انتشار تصاویری از درگیری مسلحانه فلسطینی‌ها با نیرو‌های رژیم اشغالگر در اردوگاه الفارعه در طوباس خبر داد.

 

 

رژیم صهیونیستی یک دستگاه آمبولانس را در غزه هدف قرار داد
به گزارش پایگاه خبری نیوپرس، هلال احمر فلسطین اعلام کرد هواپیما‌های رژیم اشغالگر یک دستگاه آمبولانس هلال احمر در غزه را هدف قرار دادند. این حادثه تلفات جانی نداشت.

افزایش شمار شهدای غزه به ۸۱۰۰ نفر

 

نظامیان صهیونیست شماری از خانواده‌ها در جنین را وادار به تخلیه منازل خود کردند
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: خبرنگار شبکه گفت نظامیان اشغالگر خانواده‌های یکی از ساختمان‌های مسکونی جنین را وادار به تخلیه منازل خود کردند.
خبرنگار شبکه همچنین از قطع جریان برق در مناطقی در شهر و اردوگاه جنین در پی حملات نظامیان اشغالگر خبر داد.

 

انفجار بمب بین نظامیان صهیونیست نزدیک اردوگاه جنین
کانال تلگرامی فلسطین پست با انتشار ویدئویی از انفجار بمب در بین نیرو‌های رژیم اشغالگر نزدیک ورودی اردوگاه جنین خبر داد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10352468"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4035298/10352468?width=600&height=300"></script></div>

 

حمله رژیم صهیونیستی به یک دستگاه آمبولانس در غزه
شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند نیروی هوایی اسرائیل به یک دستگاه آمبولانس در غزه حمله کرد.

 

 

اذعان رسانه‌های صهیونیستی به حضور نیرو‌های ویژه برخی کشور‌ها در فلسطین اشغالی برای اهداف استشاری
شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند کماندو‌های کانادایی حاضر در"اسرائیل" برای دفاع از سفارت کانادا در آنجا حضور دارند. همان طور که در کنار نیرو‌های ویژه برخی از دیگر کشور‌ها به ارتش اسرائیل مشورت می‌دهند.

 

آخرین آمار شهدای مقاومت تا این ساعت
تعداد شهدای غزه: ۸۱۰۰ نفر
کودکان شهید: ۳۳۲۴ نفر
زنان شهید: ۲۰۶۲ نفر
سالمندان شهید: ۴۶۰۴ نفر
خبرنگاران شهید: ۳۵ نفر
کادر درمان: ۱۱۶ شهید و ۱۰۰ زخمی
تعداد زخمی‌های غزه: ۱۹۷۴۳ نفر
تعداد مفقودی ها: ۱۹۵۰ نفر از جمله ۱۰۰۰ کودک

تعداد شهدای کرانه باختری: ۱۱۴ نفر
تعداد کودکان شهید:--
تعداد زنان و کودکان شهید: ۱۷ نفر
تعداد زخمی ها: ۱۹۰۰ نفر

تعداد آوارگان غزه: یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر
تعداد ساختمان تخریب شده: ۵۵۰۰
تعداد واحد‌های تخریب شده: ۳۲ هزار واحد مسکونی به طور کامل تخریب شده و خسارت به ۱۸۱ هزار واحد مسکونی که ۱۰۶۵۶ واحد از آن‌ها غیر قابل سکونت است و انهدام ۷۵۲ برج مسکونی
تعداد مساجد: ۴۳
تعداد کلیساها: ۳
تعداد مدارس: ۷۴ مدرسه تخریب کامل و خسارت به ۱۶۰ مدرسه
تعداد مراکز رسانه ای: ۶۱ مرکز رسانه‌ای ویران شده
تعداد بیمارستان ها: فعالیت ۱۲ بیمارستان و ۳۲ مرکز درمانی به طور کامل متوقف شده است.

 

یورش نظامیان صهیونیست به شهر قلقیلیه در کرانه باختری
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: خبرنگار شبکه از یورش نظامیان اشغالگر به شهر قلقیلیه در شمال کرانه باختری خبر داد.

 

شهادت دومین جوان فلسطینی در جنین به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: خبرنگار شبکه از شهادت دومین جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر اسرائیل هنگام یورش آن‌ها به شهر و اردوگاه جنین خبر داد.

 

تلاش ناکام رژیم صهیونیستی برای نفوذ زمینی به غزه از سمت اردوگاه المغازی
شبکه تلویزیونی المیادین از حمله توپخانه‌ای و درگیری مسلحانه در شرق اردوگاه "المغازی" در مرکز نوار غزه در چارچوب تلاش‌های ناکام رژیم صهیونیستی برای پیشروی زمینی به سمت غزه خبر داد.

 

حمله موشکی از یمن به اراضی اشغالی
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از جمله روزنامه یدیعوت آحارانوت اعلام کردند: گزارش‌هایی درباره شلیک موشک بالستیک از یمن به سمت اراضی اشغالی و رهگیری و انهدام آن از سوی نیروی دریایی آمریکا در شمال دریای سرخ دریافت شده است.

 

 

حملات هوایی رژیم صهیونیستی به اطراف بیمارستان‌ها و معابر اصلی غزه
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اطراف بیمارستان "شهدای الاقصی" در نوار غزه را به شدت هدف حملات موشکی قرار دادند.
خبرنگار این شبکه همچنین از حملات هوایی شدید رژیم اشغالگر به اطراف بیمارستان "الترکی" در غزه خبر داد.
حملات همچنین بر منطقه "تل الهوی" در اطراف بیمارستان القدس و شرق منطقه "الزیتون" و منطقه "المغراقه" تمرکز دارد.
رژیم صهیونیستی علاوه بر اطراف بیمارستان ها، راه‌ها و معابر اصلی غزه مانند خیابان صلاح الدین را هدف قرار می‌دهد.

 

رهگیری موشک بالستیک شلیک شده به سمت اراضی اشغالی بر فراز دریای سرخ
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: گزارش‌های اولیه از رهگیری یک فروند موشک بالستیک بر فراز دریای سرخ حکایت دارد که به سمت اسرائیل شلیک شده بود.

 

 

آژیر خطر در دو شهرک صهیونیست نشین مجاور غزه
شبکه تلویزیونی الجزیره از به صدا درآمدن آژیر خطر در دو شهرک صهیونیست نشین کیسوفیم و نیریم در مجاورت غزه خبر داد.

 

 

حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، تانک‌های رژیم صهیونیستی خانه‌ای مسکونی را در شهرک "میس الجبل" در جنوب لبنان با دو گلوله هدف قرار دادند.
ارتش رژیم اشغالگر هم اعلام کرد چند منطقه را در جنوب لبنان هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای قرار داده است.

 

ادامه حملات هوایی رژیم صهیونیستی به اطراف بیمارستان القدس در غزه
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، سازمان هلال احمر فلسطین اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی به حملات هوایی و شلیک بمب‌های منور به اطراف بیمارستان القدس در غزه ادامه می‌دهد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10351683"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4035298/10351683?width=600&height=300"></script></div>

 

امدادگر فلسطینی: رژیم صهیونیستی عمدا کودکان و زنان غزه را هدف قرار می‌دهد
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، یکی از امدادگران فلسطینی با اشاره به جنایت جدید رژیم صهیونیستی در حمله هوایی به یک خانه مسکونی در محله "الجنینه" در شهر رفح در جنوب نوار غزه گفت: ساعت هشت شب است به وقت غزه و به وقت آزادی. همه جهان شاهد تجاوز دشمن صهیونیستی باشد. این بانک اهداف رژیم صهیونیستی است. این پیکر یک کودک پنج ساله و آن بقایای جسد کودکی است که نمی‌دانیم چند سال دارد، ولی از اعضای بدنش معلوم است که کودکی خردسال است. جهان شاهد جنایت رژیم صهیونیستی باشد که مرتکب قتل و کشتار ملت فلسطین می‌شود. از همه کسانی که از وجدان بیدار برخودار هستند می‌خواهیم این کشتار و نسل کشی ملت فلسطین را متوقف کنند. دشمن صهیونیستی عامدانه کودکان و زنان را به قتل می‌رساند تا آینده ملت فلسطین را نابود کند، اما ما به این دشمن می‌گوییم به یاری خدا، مقاوم و با استقامت هستیم. من به نیابت از همه کادر درمان اعلام می‌کنم ما استوار هستیم و با وجود همه کشتار‌ها و نسل کشی، به ملت فلسطین خدمت خواهیم کرد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10351681"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4035298/10351681?width=600&height=300"></script></div>

 

 

تصاویر ستون‌های دود غلیظ ناشی از انفجار‌های شدید در غزه
بخش تصویری خبرگزاری رویترز گزارش داد:ستون‌های دود غلیظ ناشی از انفجار‌های شدید در غزه به هوا برخاسته است.
به گزارش این شبکه تلویزیونی، در روز یکشنبه (۲۹ اکتبر) در غزه، انفجار‌های مهیبی به وقوع پیوست که با صدای تیراندازی همراه بود. اسرائیل عملیات زمینی را در این منطقه گسترش داد.
ارتش اسرائیل روز یکشنبه اعلام کرد که هواپیما‌های جنگنده آن صد‌ها هدف دیگر حماس را در مرحله دوم جنگ سه هفته‌ای خود، هدف قرار داده است.
اسرائیل محاصره غزه را به مدت سه هفته از زمانی که شبه نظامیان حماس در حمله برون مرزی در ۷ اکتبر شرکت کردند و بیش از ۲۰۰ نفر را گروگان گرفتند و دست کم ۱۴۰۰ نفر را کشتند، گسترش داده است.
مقامات پزشکی در نوار غزه که ۲.۳ میلیون نفر جمعیت دارد، روز یکشنبه گفتند ۸۰۰۵ فلسطینی از جمله ۳۳۲۴ کودک در عملیات اسرائیل برای نابودی شبه نظامیان حماس مورد حمایت ایران کشته شدند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10351678"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4035298/10351678?width=600&height=300"></script></div>

نظر شما