شناسهٔ خبر: 63167909 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پرداخت ۴۳۳ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی گفت: طی شش ماهه اول امسال ۴۳۳ میلیارد و ۶۱۹ میلیون ریال وام به دو هزار و ۴۵۳ مددجوی خراسان‌شمالی از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت پرداخت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مجید الهی‌راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: طی شش ماهه اول امسال ۴۳۳ میلیارد و ۶۱۹ میلیون ریال وام به دو هزار و ۴۵۳ مددجوی خراسان‌شمالی از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت پرداخت شد.

وی گفت: از این میزان؛ ۱۲۶ فقره تسهیلات به ارزش ۴۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در حوزه اشتغال و خودکفایی و ۳۳۴ فقره تسهیلات به ارزش ۱۱۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال در حوزه مسکن و امور مهندسی ساختمان مددجویان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی افزود: همچنین یک هزار ۸۳۵ فقره تسهیلات به ارزش ۲۴۸ میلیارد و ۶۹ میلیون ریال در بخش حمایت و سلامت خانواده و ۱۵۸ فقره تسهیلات به ارزش ۲۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در بخش تامین شهریه دانشجویان بوده است.

الهی‌راد تصریح کرد: تجمیع و هدایت منابع سازمانی و ظرفیت‌های مالی و اعتباری نیکوکاران، گسـترش فرهنگ یاری رساندن به نیازمندان جامعه و همچنین گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان از اهداف راه‌اندازی صندوق امداد ولایت است.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد استان با همکاری صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با اجرای طرح قرض ماندگار اقدام به ارائه تسهیلات به نیازمندان از محل سپرده‌های قرض‌الحسنه خیران و نیکوکاران جهت گره‌گشایی از مشکلات مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی کارمزد دریافتی وام های صندوق امداد ولایت را سه درصد اعلام کرد و یادآور شد: این کارمزد تنها یک بار در طول مدت اقساط دریافت می‌شود و پرداخت تسهیلات در این صندوق با کمترین تشریفات اداری انجام می‌گیرد.

پایان پیام/س

نظر شما