شناسهٔ خبر: 63166913 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

احراز رتبه نخست قائم شهر در اجرای طرح هادی در مازندران

قائم شهر با بیشترین مشارکت مردمی رتبه نخست اجرای طرح هادی روستا‌ها را در مازندران دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، فرماندار قائم شهر گفت: با تهیه و انجام مطالعات طرح هادی در تمام روستا‌های این شهرستان تاکنون در ۶۰ روستای قائم شهر طرح هادی به اجرا درآمده و امسال نیز با اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در ۳۰ روستای این شهرستان طرح هادی در حال اجرا است.

جواد مولائی، مشارکت بالای مردم روستا‌های این شهرستان در احراز رتبه برتر اجرای طرح هادی در مازندران را از مشخصه‌های بارز این طرح در عمران آبادانی روستا‌های این شهرستان نام برد که عقب نشینی و تعریض خیابان‌ها، هدایت آب‌های سطحی، جابجایی تیر‌های برق و ایجاد جوی و جدول و کانیو از جمله مشارکت و همراهی روستائیان این شهرستان با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اجرای طرح هادی است.

او، آسفالت روستا‌ها را جز برنامه‌های محوری این شهرستان در سرعت بخشی روند عمران و آبادانی روستا‌ها نام برد که با انجام سفر شهرستانی استاندار مازندران به قائم شهر این روند شتاب بیشتری به خود گرفت، بطوری که هر هفته شاهد انجام آسفالت محور‌ها و خیابان‌های یکی از روستا‌های قائم شهر هستیم.

فرماندار قائم شهر، کسب رتبه نخست این شهرستان در جذب قیر مشارکتی در سطح مازندران را دیگر توفیقات دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با مشارکت مردم در سطح روستا‌های قائم شهر عنوان کرد و افزود: تاکنون ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای تامین قیر اختصاص یافت.

مولائی گفت: ۸۵درصد بودجه تملک دارایی شهرستان قائم شهر امسال به روستا‌ها اختصاص یافت تا شاهد سال شکوفایی عمران آبادانی روستا‌های این شهرستان باشیم.

فرماندار قائم شهر یادآور شد، اجرای طرح هادی در روستا‌ها از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با همکاری فرمانداری و بخشداری و مشارکت اهالی و دهیاری و شورای اسلامی روستا‌ها ضمن توسعه و آبادانی روستا‌ها و رونق اقتصاد و زندگی روستائیان باعث مهاجرت معکوس مردم به روستا‌ها شده است.

شهرستان بالای ۳۰۰ هزار نفری قائم شهر ۱۱۱ روستا دارد که بیش از ۱۰۰ هزار جمعیت را در خود جای داده است.

نظر شما