شناسهٔ خبر: 6316553 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عرش نیوز | لینک خبر

آزمایش موشک های بهینه شده هوا به سطح در رزمایش ارتش

در چهارمین روز از رزمایش مشترک حضرت محمد رسول الله (ص) ، موشک های بهینه شده هوا به سطح نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مورد آزمایش قرار گرفت.

صاحب‌خبر -
به گزارش عرش نیوز؛ارزیاب نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در رزمایش حضرت محمد رسول الله (ص)گفت: امروز موشک های هوا به سطح که توسط صنعتگران صنعت دفاعی کشور بهینه شده اند در میدان رزمایش آزمایش شد.

امیر «منصور ونک» بُرد عملیاتی این موشک های هوا به سطح را که خارج از بُردهای عملیاتی پدافندی موشک های دشمن است به عنوان یکی از نکات مثبت این موشک ها عنوان کرد.

وی ، نکته قابل توجه دیگر موشک های هوا به سطح را که امروز مورد آزمایش قرار گرفت؛ نقطه زنی آنها دانست که می توانند با دقت بسیار بالا به اهداف اصابت کنند.

ارزیاب نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در رزمایش حضرت محمد رسول الله (ص) افزود: با سامانه های بکار رفته در این موشک ها ، آنها می توانند خود را با سامانه هواپیما تطبیق داده و هماهنگ کنند.

امیر ونک خاطرنشان کرد: برنامه ریزی های پروازی همچون گَشت های هوایی ، دریایی و حمله به اهدف مُعَین که برای بخش آفندی نیروی هوایی در نظرگرفته شده بود بدون تاخیر و رویداد اجرا شد.

وی، یکی از اهداف برگزاری رزمایش حضرت محمد رسول الله (ص) را انتقال تجربه به نیروهای جوان عنوان کرد.

منبع:تسنیم

نظر شما