شناسهٔ خبر: 63161822 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

خرید املاک به نام خواهر با پول سرقتی

روزنامه جوان

اعضای دو باند سرقت منازل که با دستبرد به ۸۵ واحد مسکونی ثروت میلیاردی به جیب زده بودند با کشف یکی از سرقت‌ها متلاشی شدند. متهم اصلی پرونده با پول‌های سرقتی املاک زیادی به نام دو خواهرش خریده است.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: اعضای دو باند سرقت منازل که با دستبرد به ۸۵ واحد مسکونی ثروت میلیاردی به جیب زده بودند با کشف یکی از سرقت‌ها متلاشی شدند. متهم اصلی پرونده با پول‌های سرقتی املاک زیادی به نام دو خواهرش خریده است.
سردار علی ولیپور‌گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: چندی قبل مأموران پلیس آگاهی تهران از وقوع چند سرقت منزل باخبر شدند و در این باره تحقیق کردند. تحقیقات پلیس بعد از بررسی دوربین‌های مداربسته نشان داد سارقان دو مرد جوان هستند که به شیوه‌های مختلف وارد منازل می‌شوند و پول و طلا سرقت می‌کنند. در شاخه دیگری از تحقیقات مأموران موفق شدند یکی از سارقان را شناسایی کنند. متهم از مجرمان حرفه‌ای بود که بعد از فروش اموال سرقتی، پول آن را به حساب دو خواهرش واریز کرده و املاک زیادی هم به نام آن‌ها خریده بود. با کامل شدن بررسی‌ها در این‌باره، مأموران موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و او را به همراه دو خواهرش بازداشت کنند. متهم در بازجویی‌ها اعتراف کرد که با همدستی دوستش موفق به سرقت از ۲۵ خانه شده است.
در شاخه دیگری از تحقیقات، مأموران پلیس با اطلاعاتی که متهم بازداشت شده در اختیارشان گذاشت، همدست او را هم شناسایی کردند. تحقیقات پلیس نشان داد متهم وقتی از بازداشت همدستش باخبر شده بود با تشکیل باند تازه‌ای شروع به سرقت کرده است که مخفیگاهش را شناسایی و او را دستگیر کردند. متهم در بازجویی‌ها گفت که بعد از دستگیری همدستش موفق شده با همدستی سه عضو باندی که تشکیل داده از ۶۰ خانه دیگر سرقت کند. تحقیقات پلیس برای بازداشت سه عضو متواری باند در جریان است.

نظر شما