شناسهٔ خبر: 63154317 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پیکرتراش قلابی در مشهد دستگیر شد

صاحب‌خبر -

پیکرتراش قلابی که مدعی بود از آلمان مدرک پزشکی دارد، فقط دیپلم داشت. این پیکرتراش قلابی پس از شکایت زن جوان دستگیر شد. لیلا کوچک‌زاده خبرنگار شهرآرا نیوز، با این گزارش به موضوع پرداخته‌است.

به گزارش شهرآرانیوز، زن جوان چند روز پس از عمل پیکرتراشی، متوجه عارضه‌های عجیبی روی بدنش شد! بوتاکس هم جواب نداده و عوارض پوستی ظاهر شده بود. پرستار سی‌وپنج‌ساله چطور توانسته بود به پزشکی اعتماد کند که عمل زیبایی را در منزلش انجام می‌دهد؟! عملی که باید برای پیشگیری از هرگونه بیماری عفونی در مراکز درمانی کاملا مجهز و در شرایط کاملا استریلیزه و بهداشتی انجام شود.

یک آگهی جذاب در اینستاگرام!

همه چیز از جست‌وجوی زن جوان در فضای مجازی برای یافتن یک درمانگاه زیبایی شروع شده بود تا اینکه با یک آگهی جذاب در اینستاگرام رو به رو شد که یک متخصص جراح با قیمت مناسب عمل زیبایی انجام می‌دهد. ولی او فکرش را نمی‌کرد، پشت مدرک تخصصی از آلمان این پزشک، یک دیپلم ساده باشد. حالا زن جوان درمانده از همه‌جا با پوست و بدنی پر از عارضه باقی‌مانده بود و دستش هم به پزشک قلابی نمی‌رسید؛ بنابراین دست به دامان مراجع قضایی شد و پیگیری این پرونده به دستور سرهنگ احمد نگهبان، فرمانده انتظامی شهرستان مشهد، در دستورکار قرار گرفت.

در بررسی اظهارات شاکی پرونده مشخص شد که خانم پرستار وقتی پس از عمل نتیجه مطلوبش را نمی‌گیرد با پزشک زیبایی تماس می‌گیرد، اما این فرد پاسخش را نمی‌دهد؛ بنابراین زن جوان مجبور می‌شود برای حل مشکلات پوستی خود به یکی از مراکز درمانی مراجعه و چندین برابر هزینه کند. مأموران دایره تجسس کلانتری میدان جهاد پس از شکایت زن جوان به بررسی دقیق اظهارات شاکی پرونده پرداختند و با انجام تحقیقات میدانی توانستند متهم را شناسایی و در محدوده بلوار هاشمیه دستگیر کنند.

پیکرتراش قلابی با سابقه‌ی کیفری

در بازرسی از این فرد و داخل کوله‌پشتی او بیش از پنجاه تپوب ژل تزریقی، تیغ جراحی، تعداد زیادی سرنگ، تعدادی مواد بی‌حس‌کننده و وسایل جراحی پوست از قبیل ساکشن و پیکرتراشی و چند کارت ویزیت کشف شد. در تحقیقات تکمیلی هم مشخص شد که متهم دارای سابقه کیفری بوده و در شهر‌های بجنورد، شیروان، نیشابور و مشهد تحت تعقیب مقامات قضایی بوده است؛ بنابراین پرستار جوان تنها فردی نبوده که فریب این فرد را خورده است، بلکه ۱۰ شاکی دیگر هم در این پرونده متضرر شده بودند که ماجرای پرونده‌های آن‌ها با هم متفاوت بود.

چنان‌که یکی از شاکیان، متصدی یک فروشگاه لوازم پزشکی در محدوده خیابان سناباد بوده است و متهم در برخورد با این فرد، خود را پزشک جراح معرفی و ۲۰۰ میلیون تومان انواع لوازم پزشکی را از او خریداری می‌کند. سپس قبل از تسویه حساب، لوازم پزشکی را به داخل خودرو پژو ۲۰۶ خود منتقل می‌کند و از محل متواری می‌شود. در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شده است.

انتهای پیام

نظر شما