شناسهٔ خبر: 63151123 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

کادوی شب چله برای تازه عروس چه هدیه ای ببریم؟

صاحب‌خبر -

رپورتاژ آگهی

زندگی پر از لحظه‌های نابی است که میتوان از آن‌ها برای خوشحال کردن دیگران استفاده کرد. شب یلدا یکی از این مناسبت‌ها میباشد که با نزدیک شدن به این جشن قدیمی ایرانی میبایست تدارکات لازم را انجام دهیم. یکی از این تدارکات خرید هدیه برای کسانی است که دوستشان داریم. به این نکته توجه کنید که هدیه هرچقدر کوچک هم که باشد تاثیر مثبتی در دریافت کننده میگذارد پس از خرید آن غافل نشوید. خرید هدیه برای خنچه نوعروس در شب یلدا یکی از رسوم رایج است در این محتوا قصد داریم در مورد هر آنچه که مربوط به کادو شب چله برای نوعروسان است بپردازیم تا شب یلدا را به یک شب خاطرانگیز برای نوعروس خانواده تبدیل کنید.

رسم و رسوم کادو شب چله برای عروس

قبل از هر چیزی میخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که رسم هدیه شب یلدا برای نو عروس از کجا آمده و چه تغییراتی را پشت سر گذاشته است و همچنین به معرفی یک وب سایت فروش مختص هدیه برای نوعروسان میپردازیم پس تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید. از گذشته‌های دور رسم بر این بوده که خانواده داماد در شب یلدا طبق‌هایی را پر از آجیل و میوه‌های مخصوص آن فصل مثل انار، هندوانه، خرمالو، کدو حلوایی و دیگر میوه‌ها را پر میکردند و به عنوان پیشکش به خانواده عروس تقدیم میکردند. در مقابل نیز خانواده عروس تدارکات شام یلدایی و چیدن سفره شب یلدا را انجام میدادند و یک شب خاطر انگیز را رقم میزدند و خیلی ساده و بی پیرایه مراسم شب یلدا را برگزار می‌کردند.

اگر چه امروزه این مراسم همچنان به قوت خود باقی است اما دستخوش تغییرات زیادی قرار گرفته است. امروزه انواه میوه ‌آرایی، گل‌آرایی، انواع لباس و طلا، کیک و دسرو.. را در مراسم شب یلدا نوعروس شاهد هستیم . در ادامه به معرفی هدایای جدید مناسب خنچه عروس میپردازیم.

هدیه گل رز جاویدان

گل رز جاویدان یکی از انتخاب‌های لاکچری و خاص برای تزیین خنچه شب یلدا عروس است. این گل ها با توجه عمر بالایی که دارند نسبت به گل‌های طبیعی بسیار مقرون به صرفه است و تا سالیان سال بدون تغییر باقی می‌مانند و خاطره شب یلدا را با خرید این گل برای سال‌های طولانی جاودانه کنید. از این گل های رز میتوان به عنوان دکور منزل استفاده کرد و ظرافت و زیبایی به فضای اطراف میبخشد. علاوه بر کادو شب چله نوعروس میتوان در مناسبت‌های مختلفی مثل سالگرد ازدواج، روز ولنتاین، تولد دوست یا هدیه به همکارو.. میتوان از این گل‌های جاودانه استفاده کرد. البته رز‌های جاویدان اریسا را علاوه بر تکی، میتوانید در قالب پک نیز خریداری کنید. به عنوان مثال در کنار رزجاویدان دستبند النگویی و یا روسری و انگشتر، نیم ست فیروزه را در قالب بسته‌بندی شیک و کادویی‌ به نوعروسان در شب چله هدیه بدهید. با تهیه این پک ها خیالتان از بابت بسته‌بندی راحت است و نیازی به کادوپیچ کردن ندارید.

ست چرم طبیعی، هدیه‌ای با دوام و زیبا

ست چرم همیشه یک هدیه زیبا و جذاب بوده است. در شب یلدا بعضی از اقوام رسم دارند که برای داماد هدیه‌ای تهیه میکنند تا در مراسم شب یلدا تقدیم داماد کنند. بدون شک هدیه‌ای که مناسب برای این مراسم باشد، ست های چرمی مردانهاست که متناسب با هر سبک و سلیقه‌ای میباشد.از طرفی کیفیت و دوام این ست ها بسیار بالاست و جز هدایای کاربردی به شمار می‌آید. در خنچه شب یلدا عروس انواع لباس و زیورآلات و وسایل آرایشی و بهداشتی قرار داده میشود. انواع  ست کیف پول چرم زنانهدر رنگبندی و با ملزوماتی مانند آینه، جاسوئیچی، بادی اسپلش، نیم ست فیروزه و… گزینه‌ای ناب برای تکمیل خنچه شب یلدا نو عروسان میباشد. اریسا با بسته‌های کاربردی و بادوامی که دارد به هدیه شما جلوه‌ی ویژه میبخشد. شما میتوانید با قراردادن یک شاخه گل در کنار این هدیه زیبایی کادو را تکمیل کنید.

ست کیف و روسری به همراه جعبه جواهر، هدیه پرتکرار و محبوب همه خانم‌ها

اقلام موجود در این پک جز جدانشدنی خنچه عروس در مناسبت‌های مختلف مثل شب یلدا و عید نوروز است. ست کیف و روسری در رنگبندی و طرح‌های به‌روز در کنار جعبه جواهر که با هنر دست هنرمندان اصفهانی ساخته شده و با نقوش و طرح های شکارگاه، خاتم‌کاری، تذهیب، گل مرغ با توجه به موجودی انبار تقدیم مشتریان گرامی می‌شود. هر کدام از این اقلام به تنهایی قیمت بالایی دارند اما اریسا با حذف واسطه‌ها این پک را با قیمت مناسب و با حفظ کیفیت به فروش می‌رساند.

چای نوش ملیله، هدیه ای به سختی فلز و به ظرافت ملیله

شرکت صنایع خلاق اریسا دارای هزاران هدیه برای سلایق متنوع است. هنر ملیله‌کاری یکی از شاخه‌های صنایع دستی به شمار می‌آید که با دقت و ظرافت مثال زدنی فلز را با نقره ترکیب میکنند. چای نوش های دونفره ملیله کاری شده با آبکاری نقره مرغوب با ضخامت بالا هدیه‌ای کاربردی و دکوری برای نوعروسان به شمار می‌آید. این هدیه با داشتن سینی قهوه‌خوری 2 نفره در ابعاد 22*15 و دو عدد گالش چایخوری ملیله به ارتفاع 8 به شما پیشنهاد می‌شود. فروشگاه اریسا محصول خود را با گارانتی 5 ساله به فروش میرساند. اگر بعد از گذشت 5 سال شاهد تغییر رنگ این محصول شدید با کارت گارانتی محصول را به اریسا برگردانید. همین محصول در تعداد سه نفره نیز عرضه میشود. این محصول دارای بسته‌بندی زیبا و مقاوم است اما میتوانید به همراه این محصول ساک قلمکار در ابعاد بزرگ و متوسط نیز سفارش بدهید.

نیم ست فیروزه به همراه روسری

خرید یک ست هدیه شیک برای خانم‌های سخت پسند کار دشواری است. اما اریسا با آماده کردن پک‌های هدیه‌ای خاص گره این مشکل را بازکرده است. نیم ست فیروزه به همراه روسری (مهربانو5)  بصورت اختصاصی برای خانم‌ها طراحی شده و مناسب برای خانم‌های جوان به خصوص نوعروسان میباشد. روسری موجود در این پک از جنس نخ مرغوب بوده و بسیار سبک و مناسب برای استفاده روزمره است که البته طرح های این روسری بسیار زیاد است و با توجه به موجودی تقدیم میشود. نیم ست این پک خود شامل اقلام متنوعی از قبیل گوشواره، پلاک و زنجیر و انگشتر از جنس فیروزه میباشد. اگر مخاطب شما به هدایای سنتی علاقه دارد بدون شک این ترکیب بهترین گزینه برای شما میباشد.

سخن آخر

شب یلدا پر از رسم و رسوم زیبا و متنوع است که هر قومی بنا به آداب و رسوم رایج خود آن را برگزار میکند.رسم کادو بردن برای نوعروس در شب یلدا یکی از این رسوم است. این مراسم فارغ از هدایا، تنها برای گذراندن اوقاتی خوش بین تازه عروس و داماد و خانواده‌هایشان است. پس سعی کنید از آن نهایت استفاده را بکنید و از این شب طولانی لذت ببرید. در این مقاله سعی کردیم به معرفی 5 هدیه جدید به عنوان کادو شب چله به نوعروسان بپردازیم تا بتوانیم کمی از دغدغه‌ی شما را برای تهیه هدایای خنچه نوعروس در یلدا کم کنیم. شرکت صنایع خلاق اریسا به عنوان وب سایت فروش آنلاین هدیه، برای هر مناسبتی هدیه‌ای ویژه و خاص در نظر گرفته که با مراجعه به www.erisagift.com هدایای خود را باتوجه به بودجه و مخاطبتان انتخاب کنید و سپس اقدام به خرید اینترنتی کنید.

نظر شما