شناسهٔ خبر: 63151802 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

جمینجا خرید سی پی ارزان کالاف فوری همراه با تخفیف

صاحب‌خبر -

رپورتاژ آگهی

گیمرهای حرفه ای در ایران برای خرید سی پی و ارز درون برنامه ای بازی ها با محدودیت هایی مواجه هستند و می توان گفت این روند برای کاربران ایرانی تقریبا غیرممکن است. بنابراین خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل در ایران با کمک فروشگاه های داخلی انجام می شود که در زیر به ارائه سایت جمینجا می پردازیم.

کالاف دیوتی موبایل بدون شک یکی از بهترین عناوین بتل رویال است که به لطف گیم پلی و گرافیک عالی خود جایگاه بالایی در بین گیمرها به دست آورده است. یکی از ویژگی های این عنوان که می تواند هیجان و تنوع بیشتری را به بازی شما بیافزاید، سی پی یا واحد پول رایج درون بازی است. با خرید سی پی کالاف به بسیاری از ویژگی های بازی دسترسی خواهید داشت. از خرید لباس گرفته تا لوازم جانبی، پوست اسلحه یا حتی حیوانات. در واقع باید از سی پی برای خرید های درون بازی و حتی ارتقای لول اکانت استفاده کنید.

راه های زیادی برای دریافت سی پی کالاف وجود دارد که یکی از آنها خرید این ارز با پرداخت پول واقعی است. در زیر شما را با مزایای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل و نحوه خرید آن از وب سایت جمینجا آشنا می کنیم.

معرفی کوتاه کالاف دیوتی موبایل

کالاف دیوتی موبایل یک بازی تیراندازی اکشن و مبارزه ای و یکی از بهترین عناوین بتل  رویال است که می توانید برای اندروید و iOS دانلود کنید. البته زمانی که نام بتل رویال به میان می آید، می دانیم که نبرد بین همه بازیکنان صورت می گیرد. درست مانند آنچه در سری فیلم های هانتر گیمز می بینیم. هنگامی که روی نقشه فرود آمدید، باید تجهیزات لازم را از سلاح گرفته تا کیت های پزشکی بردارید و به سرعت نبرد را شروع کنید.

کالاف دیوتی موبایل

نبرد شما می تواند با حمله و تیراندازی به دیگر بازیکنان و حتی مخفی شدن یا کمین ادامه یابد. کالاف دیوتی موبایل اساساً نبرد بین 100 بازیکن در یک جزیره است. البته این بازی دارای حالت ها و نقشه های مختلف با مقیاس های مختلف است. می توانید کالاف دیوتی موبایل را در حالت انفرادی، دوگانه و تیمی بازی کنید. در حالت تیمی، شما قادر خواهید بود با سایر بازیکنان تیم تشکیل دهید.

محیط بازی ترکیبی از طبیعت و فضای شهری است که جزئیات آن را می توانید بر روی نقشه واقع در گوشه سمت راست بالای صفحه مشاهده کنید. تمام نقاط روی نقشه را می توان بازی کرد، اما با پیشرفت بازی، فضای بازی کوچکتر می شود. این ویژگی باعث می شود که بازیکنان باقیمانده به یکدیگر نزدیک شوند و دایره بازی کوچکتر شود. به این ترتیب بازیکنانی که خارج از دایره نبرد هستند به تدریج آسیب زیادی می بینند و در نهایت از بازی حذف می شوند.

بازی زمانی به اوج خود می رسد که چند بازیکن باقیمانده در یک فضای کوچک با هم مبارزه می کنند و تنها یکی از آنها برنده میدان می شود. هر نبرد در کالاف دیوتی موبایل حدود 30 دقیقه طول می کشد اگر بتوانید تا آخرین لحظات نبرد زنده بمانید. اما به یاد داشته باشید که امکان حذف توسط بازیکنان دیگر در اولین لحظات بازی و به محض فرود روی نقشه وجود دارد. در این بین می توانید با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل که شما را برای خرید راهنمایی می کنیم تنوع و پیشرفت زیادی در بازی خود ایجاد کنید.

مزایای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل چیست؟

کالاف دیوتی موبایل دو ارز رایج درون بازی به نام‌های سی پی و سی دارد. برای خرید اقلام مختلف در فروشگاه می توانید از هر دو ارز استفاده کنید. سی  با شرکت در رویدادهای مختلف به دست می آید، در حالی که سی پی را می توان با پرداخت پول واقعی خریداری کرد. قبل از اینکه نحوه خرید سی پی کالاف برای شما توضیح دهیم، کمی در مورد مزایای داشتن این ارز ممتاز به شما خواهیم گفت. به طور کلی، شما می توانید از سی پی برای خرید گنج، لباس، پوست سلاح، بسته های جنگی، وسایل نقلیه، پوست چتر نجات، حیوانات خانگی یا شکلک و لوازم جانبی استفاده کنید. همچنین می توانید رویال گذر را به بتل یا گرند فورس ارتقا دهید.

کالاف دیوتی موبایل رویدادهای مختلفی را میزبانی می کند که هر کدام دارای صندوق های گنج متفاوتی هستند. هر کدام از این صندوق ها ارزش متفاوتی دارند و وسایل مختلفی مانند پوست یا لباس را در خود جای می دهند. می توانید از سی پی برای پخش این وجوه در دستگاه تلفن همراه استفاده کنید و شانس خود را امتحان کنید.

لباس های کالاف دیوتی موبایل تنوع زیادی دارند و جذابیت آن ها قطعا شما را برای خرید وسوسه می کند. یکی از بهترین راه ها برای خرج کردن سی پی خرید لباس است. خرید بتل پس یکی دیگر از مزایای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل است که جوایز زیادی برای شما به ارمغان می آورد. از پوست اسلحه گرفته تا لباس، شکلک و جوایز دیگر. همچنین می توانید پس از خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل آن را برای خرید حیوانات و تجهیزات خرج کنید. حیوان خانگی ای که خریداری می کنید در طول بازی با شما می ماند.

یکی دیگر از مزایای خرید سی پی کالاف دسترسی به پوسته های جذاب سلاح است. شما می توانید پوسته های قابل ارتقا را برای سلاح خود خریداری کنید. یا حتی سلاح های خود را با سی پی ارتقا دهید.

نحوه خرید سی پی کالاف موبایل از فروشگاه جمینجا

راه های مختلفی برای دریافت سی پی وجود دارد. شما می توانید آن را به عنوان پاداش از چالش ها یا رویدادها یا در بتل پس کسب کنید. راه دیگر خرید سی پی با پرداخت پول واقعی است. کاربران خارجی نیز می توانند سی پی کالاف دیوتی موبایل را از فروشگاه درون بازی خریداری کنند. اما کاربران ایرانی محدود به خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل هستند. تحریم های اعمال شده مشکلات زیادی را برای گیمرهای ایرانی ایجاد کرد.

سی پی ارزان جمینجا

کاربران ایرانی در انجام تراکنش های مالی با محدودیت هایی مواجه هستند و می توان گفت این فرآیند برای کاربران ایرانی تقریبا غیرممکن است. بنابراین خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل در ایران با استفاده از فروشگاه های داخلی انجام می شود. فروشگاه هایی که در زمینه بازی فعالیت می کنند، امکان خرید سی پی را برای کاربران ایرانی فراهم کرده اند. هنگام خرید چنین اقلامی باید از فروشگاه های معتبر و مطمئن خرید کنید تا در دام افراد سودجو نیفتید. فروشگاه جمینجا با داشتن نماد اعتماد و ارائه خدمات بازی این امکان را در شرایط ایمن برای شما فراهم کرده است.

با مراجعه به سایت جمینجا و ورود به قسمت خرید سی پی کالاف می توانید مبلغ مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. تنها اطلاعاتی که از شما دریافت می شود شناسه شخصیت است که می توانید آن را در نمایه درون بازی خود پیدا کنید. در وب سایت جمینجا، خرید خود را در کمترین زمان ممکن و به صورت آنی دریافت خواهید کرد.

جمع بندی

یکی از بخش های هیجان انگیز هر بازی، دسترسی به آیتم های مختلف و تجهیزات ممتاز است. در کالاف دیوتی موبایل این قابلیت توسط سی پی که واحد پول رایج بازی محسوب می شود ارائه شده است. وب سایت جمینجا به کاربران ایرانی این امکان را داده است که با خیال راحت و در سریع ترین زمان ممکن سی پی کالاف موبایل را خریداری کنند. با داشتن سی پی می توانید ظاهری خاص و متفاوت و گیم پلی بهتری نسبت به سایر بازیکنان داشته باشید.

نظر شما