شناسهٔ خبر: 63144479 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

به دام افتادن سارقان کیف قاپ در ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری سارقان حرفه‌ای کیف قاپ در شهرستان ساری، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  سرهنگ عبدالله حسن زاده  با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد گفت: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آن‌ها و از طرفی ارتقاء سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری افزود: در پی وقوع چند فقره کیف قاپی توسط چندین نفر در سطح شهر ساری، پیگیری موضوع در دستور کار مامورین یگان امداد این شهرستان قرار گرفت.

او گفت: مامورین یگان امداد با انجام اقدامات فنی و گشت‌های محسوس و نامحسوس، سارقان را شناسایی و با هماهنگی قضائی رادر یکی از محلات ساری کمتر از ۱۰ ده دقیقه پس از تعقیب و گریز نامبردگان را، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با بیان اینکه یک عدد کیف دستی از متهمان کشف شد افزود: سارقان جوان در تحقیقات پلیس به کیف قاپی در سطح شهر ساری، مصرف مشروبات الکلی اعتراف و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ حسن زاده در پایان امنیت را یکی از مهمترین و اساسی‌ترین نیاز‌های هر جامعه عنوان کرد و گفت: تامین و ارتقاء امنیت همواره یکی از دغدغه‌های اصلی مجموعه انتظامی است.

نظر شما