شناسهٔ خبر: 63142677 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حماس: بمباران وحشیانه غزه، بیانگر شکست مفتضحانه دشمن است

تهران-ایرنا- جنبش مقاومت اسلامی حماس جمعه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که تشدید حملات وحشیانه دشمن صهیونیستی به نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این باریکه در تاریکی شب و هدف قرار دادن جنون‌آمیز خانه‌های غیرنظامیان از هوا و زمین و دریا، بیانگر شکست مفتضحانه این رژیم در تحقق اهداف خود در جنگ غزه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری "سما" فلسطین، عزت الرشق عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در این باره افزود: این حملات همچنین نشانگر شکست صهیونیست ها در مقابله با نیروهای مقاومت و مبارزان القسام است که با قدرت و دلاورانه در حال مقابله با تلاش‌های اشغالگران برای ورود به غزه هستند.

وی افزود: تشدید حملات جنایتکارانه دشمن صهیونیستی به غزه پس از قطع اینترنت و شبکه تلفن همراه در این منطقه که پیش از آن نیز برق، آب، غذا، دارو و سوخت بر ساکنان آن قطع شده بود، در سایه حمایت واشنگتن و برخی کشورهای غربی، یک جنایت جنگی به تمام معنا است که لکه ننگی بر پیشانی تمامی حامیان این رژیم جنایتکار و سکوت کنندگان در برابر جنایات آن خواهد بود و همه این طرف‌ها در برابر تبعات این جنایات مسؤولیتی انسانی و اخلاقی دارند.

در این بیانیه آمده است که گردان‌های القسام و دیگر گروه‌های مقاومت در اوج آمادگی در حال مقابله با دشمن اشغالگر و تلاش‌های آن برای ورود به غزه هستند.

این مقام حماس تأکید کرد که نتانیاهو و ارتش شکست خورده وی هرگز موفق به رقم زدن حتی یک دستاورد نظامی در غزه نخواهند شد و تشدید جنایات وحشیانه این رژیم و کشتار جمعی و نسل‌کشی مردم فلسطین تنها نشانه درماندگی و ناتوانی آن است.

تاکنون تلاش دشمن صهیونیستی برای ورود به نوار غزه در شمال نوار غزه و شرق خان یونس با شکست مواجه شده است.

تا این لحظه اشغالگران نتوانسته‌اند وارد نوار غزه شوند و مبارزان مقاومت ضربات سختی به آن‌ها وارد و صهیونیست‌ها را وادار به عقب‌نشینی کرده است.

رژیم صهیونیستی از ترس شکست از حمله زمینی به نوار غزه اعلام کرده است که این حملات عملیات رسمی زمینی ارتش اسرائیل به غزه نیست.

در همین رابطه، دانیل هگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی جمعه شب به شبکه ای بی سی نیوز آمریکا گفت که عملیات گسترده جاری در غزه که اکنون در جریان است، حمله زمینی رسمی به این باریکه نیست.

تظاهرات مختلف در شهرهای مختلف شهرهای کرانه باختری و کشورهای عربی و اسلامی شامل لبنان، اردن، تونس، مغرب، بغداد و شهرهای استانبول و دیاربکر ترکیه در جریان است و معترضان حمایت خود را از نیروهای مقاومت و محکومیت حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به غزه اعلام کردند.

نظر شما