شناسهٔ خبر: 63140422 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

خطیب نماز جمعه تهران عنوان کرد

تقسیم تاریخ به قبل و بعد از طوفان الاقصی

روزنامه جوان

ما شاهد تازیانه الهی بر چهره سیاه و متعفن و کریه رژیم پست و تبهکار صهیونیستی هستیم؛ دست خداوند از آستین مقاومت بیرون آمد و عملیات بزرگ و ترکیبی «طوفان الاقصی» نقطه عطف تاریخی را در زمان ما رقم زد که پس از آن تاریخ منطقه و جهان را باید به قبل و بعد از ۷ اکتبر (۱۵ مهر) تقسیم کنیم.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: ما شاهد تازیانه الهی بر چهره سیاه و متعفن و کریه رژیم پست و تبهکار صهیونیستی هستیم؛ دست خداوند از آستین مقاومت بیرون آمد و عملیات بزرگ و ترکیبی «طوفان الاقصی» نقطه عطف تاریخی را در زمان ما رقم زد که پس از آن تاریخ منطقه و جهان را باید به قبل و بعد از ۷ اکتبر (۱۵ مهر) تقسیم کنیم.
به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری در خطبه‌های نماز جمعه تهران با بیان این مطلب گفت: آنچه این روز‌های اخیر مشاهده می‌کنیم رفتار‌های غیرقابل توصیف وحشی‌های روزگار ماست براساس منطق قرآن کریم، رژیم صهیونیستی همان شجره خبیثه است. این نهاد کثیف و این موجودیت پلید، چون درخت خبیث می‌ماند که ریشه و دوامی ندارد. البته از چنین درخت پلیدی چه میوه‌ای انتظار است جز میوه‌های متعفن، شیطانی و بی‌حیایی، خودخواهی و میوه کبر و استکبار و خودشیفتگی، کودک‌کشی، حیرت و بدخواهی و حسادت و خیانت. به توصیف خداوند ریشه این شجره خبیثه عمیق نیست و با طوفانی در هم می‌شکند. وی ادامه داد: این بار ما شاهد تازیانه الهی بر چهره سیاه و متعفن و کریه این رژیم پست تبهکار هستیم. دست خداوند از آستین مقاومت بیرون آمد و طوفان الاقصی عملیات بزرگ ترکیبی و نقطه عطف تاریخی را در زمان ما رقم زد که تاریخ منطقه و جهان را باید به قبل و بعد از ۷ اکتبر (۱۵ مهر) تقسیم کنیم.
حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری درباره نتایج طوفان الاقصی گفت: آیا این عملیات طوفان الاقصی با این همه شهید و مجروح و تخریب و آوارگی می‌ارزید؟ پاسخ به آن تا حد زیادی معلوم است. این یک عملیات غافلگیرانه پیش‌دستانه برای پیشگیری از ظلم‌ها و جنایت‌های بزرگی که در راه بود و نیرو‌های مقاومت این را به خوبی می‌دانستند علاوه بر اینکه می‌خواستند ضربه غیر قابل ترمیمی به شیرازه رژیم صهیونیستی به دلیل جنایاتش وارد کنند. اما طوفان الاقصی، ادراک‌های آلوده به ویروس تفرعن صهیونیست‌ها و شناخت‌های معیوب و محاسبات غلط و ذهنیت‌های زنگ زده حامیان رژیم اشغالگر و همچنین نظریه‌ها و دکترین‌های به‌وجود آورنده رژیم غاصب را بر هم ریخت. این عملیات تئوری‌های رایج علوم سیاسی و دانشگاهی نظامی و امنیتی جهان را تحت تاثیر قرار داد. امام جمعه موقت تهران افزود: طوفان الاقصی در یک نیمروز تمام ساختار‌های سیاسی، امنیتی، نظامی و اقتصادی دشمن را که محصول ده‌ها سال کار علمی، فنی و صرف میلیارد‌ها دلار هزینه بود در هم ریخت و شکست غیرقابل ترمیم را به تعبیر رهبر معظم انقلاب به آن‌ها تحمیل کرد. همچنین نشان داد نابودی و زوال رژیم صهیونیستی نه فقط ممکن بلکه در زمان نزدیکی اتفاق خواهد افتاد.

برچسب‌ها:

نظر شما