شناسهٔ خبر: 63132323 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

عزت، اقتدار و اعتمادبه‌نفس ما برگرفته از دوران دفاع مقدس است

فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: عزت اقتدار و اعتمادبه‌نفس ما برگرفته از دوران دفاع مقدس است، دفاع مقدس یک گنجینه عظیم و درخشان و ماندگار است که باید تبدیل به یک سرمایه اجتماعی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، صدراله بابلی در رزمایش تمرین تاکتیکی گردان امنیتی امام علی(ع) سپاه شهرستان سرپل ذهاب اظهار کرد: عزت اقتدار و اعتمادبه‌نفس ما برگرفته از دوران دفاع مقدس است، دفاع مقدس یک گنجینه عظیم و درخشان و ماندگار است که باید تبدیل به یک سرمایه اجتماعی شود.

وی افزود: رمز راهبردی جمهوری اسلامی اتحاد و همدلی و ایستادگی در مقابل استکبار است و رویکرد نیروهای نظامی ما یک رویکرد دفاعی برای بازدارندگی و استقرار امنیت پایدار است.


فرماندار شهرستان سرپل ذهاب عنوان کرد: نیروهای نظامی ما با وحدت و همدلی تحت فرماندهی کل قوا با شجاعت و شهامت از کیان ایران اسلامی دفاع می‌کنند و با همین ویژگی‌ها و عزم راسخ و خودباوری است که از یک کشور وارده کننده تبدیل به یک کشور خودکفا شده‌ایم.

وی ادامه داد: ما پیشرفت‌های زیادی در حوزه‌های نظامی داشته‌ایم. موشک‌های هوشمند تا پهبادهای رادار گریز همه و همه بیانگر قدرت نظامی ایران است.

وی گفت: دشمن بیکار نیست و در طول ۴۵ سال که از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌گذرد توطئه‌ها و دسیسه‌های زیادی در سال‌های گذشته داشته و تلاش دسیسه‌آمیز آن‌ها این است که ملت را از نیروهای مسلح و مسئولین جدا کنند، اما کور خوانده‌اند، چراکه مردم و نیروهای مسلح باهم هشت سال دفاع مقدس را اداره کردند.

بابلی گفت: دشمنان سال گذشته تمام‌قد جلو آمدند و برنامه‌ریزی‌ها و آمادگی‌های زیادی در درون خودشان ایجاد کردند اما بسیج و نیروهای بسیجی و انتظامی در خنثی کردن این دسیسه‌ها نقش غیرقابل‌انکاری داشتند.

وی به جایگاه بسیج اشاره کرد و افزود: مردم به بسیج اعتماد دارند و بسیج را دوست دارند، زیرا که به نقش بسیج در حمایت از خود و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و امنیت آن‌ها ایمان‌دارند.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: ما در مقابل بسیجیان دلداده به‌نظام سر تعظیم فرود می‌آوریم چراکه بسیج حافظ نظام و ارزش‌های انقلاب هستند و این روحیه بسیج برگرفته از آموزه‌های قرآن است.


وی افزود: دشمنان بیکار ننشسته‌اند و راهبرد دشمنان و رسانه‌های آن‌ها با دروغ‌پردازی به دنبال ایجاد شکاف در بدنه جامعه هستند، اما مردم با آگاهی تمام با حمایت از نیروهای نظامی و انتظامی از انقلاب دفاع کردند و تمام‌قد پای نظام و ولایت ایستاده‌اند.

بابلی همچنین برگزاری مانور موفق سپاه ناحیه سرپل ذهاب و ایجاد آمادگی رزمی و دفاعی نیروهای بسیج برای برخورد با هرگونه تهدید را ستودنی دانست و خاطرنشان کرد: ایشان در پایان از فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و همه عوامل رزمایش تمرین تاکتیکی گردان امنیتی امام علی ع سپاه شهرستان سرپل ذهاب به‌صورت ویژه تقدیر و تشکر نمود.

انتهای پیام/ و

نظر شما