شناسهٔ خبر: 63131314 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات استان خبرداد:

۵۸۱ نفر؛ آخرین آمارِ ثبت‌نام قطعی انتخابات مجلس دوازدهم در گلستان

رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: ۵۸۱ نفرثبت‌نام قطعی انتخابات مجلس دوازدهم در گلستان انجام دادند و از این تعداد ۵۲۰ نفر آقا و ۶۱ نفر خانم هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنای گلستان، سید علی مهاجر در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان رسید و در حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر ثبت‌نام قطعی ۷۰ نفر - علی آبادکتول ۴۶ نفر - کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان ۸۰ نفر - گرگان و آق قلا ۱۹۲ نفر - گنبدکاووس ۷۶ نفر و مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه ۱۱۷ نفر انجام شده است.

وی افزود: ۱۶ نفر از ثبت‌نام‌کنندگان قطعی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی، ۴۶۹ نفر کارشناسی ارشد، ۸۶ نفر دکتری و ۱۰ نفر نیز حوزوی هستند.

مهاجر اضافه کرد: ۲۵۸ نفر از ثبت‌نام‌کنندگان قطعی، در سنین ۳۰ تا ۴۵ سال، ۱۲۷ نفر در ۴۵ تا ۵۰ سال، ۸۶ نفر در ۵۰ تا ۵۵ سال، ۷۴ نفر در ۵۵ تا ۶۰ سال، ۲۷ نفر در ۶۰ تا ۶۵ سال و ۹ نفر هم در ۶۵ تا ۷۰ سال قرار دارند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام قطعی از داوطلبان از پنجشنبه ۲۷ مهر از طریق پنجره واحد انتخابات وزارت کشور به‌صورت برخط و به مدت یک هفته انجام شد، خاطرنشان کرد: بعد از این مرحله، بررسی صلاحیت‌ها از سوی هیئت‌های اجرایی و پس از آن از سوی هیئت‌های نظارت آغاز شده است.

نظر شما