شناسهٔ خبر: 63123677 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

میانگین بارندگی‌های لرستان ۲.۷ میلیمتر ثبت شد

مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: میانگین بارندگی های این استان طی ۳۶ ساعت گذشته ۲.۷ میلیمتر ثبت شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، بهروز مرادپور روز پنجشنبه - چهار آبان ماه - در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بیشترین میزان بارندگی ها به ترتیب در خرم آباد با ۱۱.۸ میلیمتر و رومشکان ۸.۳ میلیمتر ثبت شده است.

وی افزود: در این مدت در بروجرد ۱.۹ میلیمتر، کوهدشت ۲.۵، پلدختر سه، دورود ۱.۳، الشتر ۰.۹،ازنا ۰.۱، ایمان آباد ۲.۵،سیلاخور پنج، ریمله ۵.۸ و شول آباد ۰.۶ میلیمتر بارندگی ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی لرستان بیان کرد: بر اساس تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی با توجه به حاکمیت شرایط ناپایدار علاوه بر ابرناکی و افزایش سرعت باد تا بازه قابل ملاحظه و نسبتا شدید برای نقاطی از استان به ویژه نواحی از جنوب و جنوب شرق بارش هایی به صورت پراکنده و رگباری و گاهی همراه با رعد و برق برای هفته آینده پیش بینی می‌شود.

مرادپور با بیان اینکه در این مدت بروز مخاطراتی همچون اختلال در تردد، لغزندگی سطح جاده ها و ایجاد رواناب محتمل است، بیان کرد: همچنین مه آلودگی هوا در مناطقی از استان منجر به کاهش میدان دید افقی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این مدت دماهای روزانه کاهش می یابد، ادامه داد: از امروز تا روز یکشنبه هفته آینده جو نسبتا آرامی را انتظار داریم و در این مدت پوشش ابر و گاهی افزایش سرعت باد پدیده های غالب منطقه است.

نظر شما