شناسهٔ خبر: 6312339 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

پخش اعترافات جالب یک داعشی

یکی از تروریستهای گروه تکفیری صهیونسیتی داعش که در شهر الحسکه به اسارت نیروهای سوریه درآمده است، اعتراف کرد اکثر فرماندهان این گروه تروریستی افرادی خارجی و از کشورهای عربی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از خبرگزاری صدا وسیما ، این تروریست گفت: گروه داعش حقوقی ماهیانه به مبلغ دویست دلار به من می پرداختند.
خبرنگار الاخباریه از او پرسید: چگونه به عضویت داعش درآمدی؟ این تروریست داعشی پاسخ داد: پس از اینکه برای عضویت با داعش اعلام امادگی کردم آمدند و ما را با خودروهای ون سرپوشیده ای که بیرون آن را نمی توان دید به مناطق جنگی در عراق که بعدها گفتند منقطه خزان است بردند. آنها ما را در منطقه گذاشتند و دو تک تیرانداز نیز مواظب ما بودند که از بالا تحرکات ما را زیر نظر داشتند.

ما ابتدا با شخصی به نام ابوعماد همکاری می کردیم که از کشور مغرب به سوریه آمده بود. زیرا همه فرماندهان نظامی ما از کشورهای بیگانه هستند. وقتی ما را بر روی خودروی وانتی سوار کردند در همانجا یک فرمانده و امیر برای ما تعیین کردند و نام او ابوجندل بود. می گویند قرار است صد و پنجاه تا دویست دلار به عنوان شخص مهاجر به ما بپردازند اما به اشخاص عادی که مهاجر نیستند صد دلار می دهند. من به مدت دو ماه و شش روز است که به عضویت داعش درآمده ام.
ما به همراه افراد بیگانه از مغرب و تونس و دیگر کشورها درکنار هم به عضویت داعش درآمده ایم.

 

این تروریست در پایان مصاحبه از دیگر تروریستها خواست خود را تسلیم نیروهای سوریه کنند و گفت: من به عنوان یک داعشی به دیگر تروریستهای داعش می گویم که هر چه زودتر این گروه تروریستی را رها کنید و به نظام سوریه بپیوندید، زیرا همه محاسبات آنها غلط و رفتارهای آنها نادرست است.

دو مرکز تجمع تروریستهای داعش در شهر الرقة منهدم شد

شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه در خبری فوری از انهدام دو مرکز تجمع تروریستهای داعش در شهر الرقة و به هلاکت رسیدن شمار زیادی از آنها در حملات نیروی هوائی ارتش این کشور خبر داد.
 

نظر شما