شناسهٔ خبر: 63113206 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

عضو شورای شهر مشهد مطرح کرد؛

ضرورت نظام‌مند کردن ورزش همگانی در شهر مشهد

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یکی از سیاست های مطرح در شورای اسلامی با مصوبه کمسیون ورزش و جوانان، اعمال نگاه تخصصی به حوزه ورزش و نظام‌مند کردن فعالیت‌ها و اقدامات در این حوزه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از مشهد، سید حسین علوی مقدم در حاشیه بازدید از نمایشگاه خانواده ورزش با اعلام این خبر افزود: برای توسعه زیر ساخت ورزش استان رقمی بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان بودجه اختصاص یافته است.

وی هدف از برگزاری نمایشگاه ورزش خانواده ایجاد شور و نشاط اجتماعی دانست و تصریح کرد: خوشبختانه امسال سال بسیار خوبی در حوزه ورزش استان است، امیدوارم بتوانیم هیات های ورزشی را احیا کنیم. یکی از دغدغه های اصلی شورای اسلامی مشهد نیز حفظ شادی و نشاط خانواده ها است.

همچنین  مهدی ناصحی، دیگر عضو شورای شهر مشهد ضمن اهمیت برگزاری نمایشگاه خانواده ورزش، تاکید کرد: در این شرایط ناگوار اخبار جهانی که به گوش مردم می رسد و شرایط سخت اقتصادی برپایی نمایشگاه خانواده ورزش زمینه ای مناسب برای تضمین سلامت و شادی نشاط خانواده ها است. 

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مطرح کرد: خانواده ها باید به مقوله ورزش توجه ویژه ای کنند و بدانند زندگی پر مشغله امروز نیاز دارد تا انسان فارغ از مسائل روزمره به سلامت جسم و روح خود هم فکر کنند.

وی در پایان ضمن قدردانی از تمام نهادهای اجرایی در برگزاری نمایشگاه خانواده ورزش، گفت: از خوانواده های مشهدی دعوت می کنم در این نمایشگاه حضور داشته باشند و از ظرفیت این نمایشگاه استقبال کنند.

نظر شما