شناسهٔ خبر: 63108316 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

علیرضابیگی، نماینده مجلس: وظیفه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهاست که درباره «آرمیتا گراوند» از وزیر کشور سوال کند/ به زودی این موضوع مهم را پیگیری می‌کنیم

علیرضابیگی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره ورود مجلس به موضوع آرمیتا گراوند به دیده‌بان ایران گفت: وظیفه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهاست که به ابن موضوع ورود و از وزیر کشور سوال کند اما مجلس درگیر لایحه برنامه هفتم است. باید ورود و از وزیر کشور سوال کنیم.موضوع مهم است و انشاالله به زودی به آن رسیدگی می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ از نهم مهر ماه که خبر بیهوش شدن دختر 16 ساله‌ای به نام آرمیتا گراوند در مترو منتشر شد، خبررسانی درمورد جزئیات این اتفاق مبهم، قطره‌چکانی و در انحصار رسانه‌های دولتی است. خبرنگار روزنامه شرق که همان روز به بیمارستان محل بستری آرمیتا رفت برای چند ساعتی بازداشت شد و پس از آن رسانه‌های دولتی و حکومتی از جمله ایرنا و صدا و سیما اخبار مربوط به این دختر نوجوان را در دست گرفتند اما آنچه در شبکه‌های اجتماعی به نظر می‌رسد این است که گزارش‌ها و مصاحبه‌های رسانه‌های دولتی بر ایهامات و تردیدها بیشتر افزوده و اعتمادی هم به آن‌ها وجود ندارد. با محدودیت‌هایی که برای رسانه‌های غیردولتی و مستقل داخلی ایجاد شده امکان پیگیری وضعیت این نوجوان وجود ندارد. در تازه‌ترین خبری که از وضعیت آرمیتا گراوند از سوی ارگان رسانه‌ای وابسته به وزارت ورزش و جوانان منتشر شده، مرگ مغزی این دختر نوجوان قطعی است.

احمد علیرضابیگی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در گفت و گو با دیده‌بان ایران درباره علت محدودیت در اطلاع‌رسانی وضعیت آرمیتا گراوند، عنوان کرد: «من هم خبرها را از طریق رسانه‌ها دنبال می‌کنم و تازه خواندم که متاسفانه این دختر مرگ مغزی شده است.»

این نماینده مجلس ادامه داد: «وظیفه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهاست که به ابن موضوع ورود و از وزیر کشور سوال کند اما مجلس درگیر لایحه برنامه هفتم است. باید ورود و از وزیر کشور سوال کنیم.»

علیرضابیگی در پاسخ به اینکه مجلس چه زمانی به این موضوع می‌پردازد، گفت: «موضوع مهم است و انشاالله به زودی به آن رسیدگی می‌کنیم.»

منبع: سایت دیده‌بان ایران

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما