شناسهٔ خبر: 63063608 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

ترخیص 3 خودرو نیسان کیکس، روگ و سیلفی از گمرک؛ بازگشت ژاپنی محبوب به ایران

صاحب‌خبر -

فرایند ترخیص خودرو نیسان کیکس، روگ و سیلفی از گمرک توسط نامی خودرو انجام شد تا سرانجام شاهد بازگشت محصولات این برند ژاپنی محبوب به ایران باشیم.

طبق شنیده‌ها شرکت نامی خودرو واردات 7 محصول نیسان به ایران را در دستور کار خود قرار داده و در همین راستا تصاویر منتشر شده حاکی از آن است که این شرکت به‌تازگی توانسته سه خودرو از محصولات نیسان نظیر کیکس، روگ و سیلفی را از گمرک ترخیص کند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات واردات این خودروها آشنا می‌شویم.

ترخیص خودرو نیسان کیکس، روگ و سیلفی

خودرو نیسان خودرو نیسان

در حال حاضر شرکت نامی خودرو که خود را نماینده رسمی Nissan در ایران اعلام کرده، سه خودرو شاسی بلند کیکس، شاسی بلند روگ یا ایکس تریل و سدان سیلفی را به ایران آورده و از گمرک ترخیص کرده است. البته هنوز جزئیات دقیقی از قیمت، مشخصات فنی و سطح امکانات این خودروها در دست نیست.

از آنجایی که نیسان روی کارخانه‌های تولید محصولاتش در کشورهای مختلف نظیر آمریکای جنوبی، اروپا و چین به شکل دقیق نظارت می‌کند، از این رو محصولات این خودرو با مونتاژهای مختلف از کیفیت بالایی برخوردار خواهند بود. این خودروها به‌زودی قیمت‌گذاری شده و از طریق سامانه خودروهای وارداتی به مشتریان عرضه خواهند شد.

نظر شما