شناسهٔ خبر: 63052549 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

فائزه با حسین مرعشی اختلاف دارد

عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: فاطمه هاشمی رفسنجانی تا آنجاییکه من خبر دارم عضو حزب نیستند و فائزه هاشمی هم در زندان هستند اما وقتی مرعشی دبیرکل شد عده‌ای از حزب فاصله گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، کنگره حزب کارگزاران سازندگی با حضور اعضا مطرح این حزب برگزار شد اما غایبین پررنگی نیز داشت. از جمله فاطمه هاشمی رفسنجانی و غلامحسین کرباسچی که هر دو زمانی از نمادهای این حزب شمرده می‌شدند.

علی‌ محمد نمازی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، درباره راهبرد حزب کارگزاران برای انتخابات مجلس گفت: من بارها گفته‌ام که مواضع انتخاباتی را دبیرکل توضیح خواهند داد و در صورت جمع بندی نهایی مرعشی این موضوع را توضیح خواهد داد. اینکه خط مشی حزب کارگزاران و یا اصول فعالیت کارگزاران مبتنی بر مشی مرحوم هاشمی رفسنجانی است در کنگره هم به آن تاکید شد و رعایت خط مشی ایشان مدنظر کمیته سیاسی است.

او درباره موضع حزب کارگزاران درباره انتخابات گفت: هنوز نظر حزب درباره انتخابات به یک موضع مشخص نرسیده و در صورتیکه شورای مرکزی به یک نظر مشخص برسد آنگاه به صورت رسمی اعلام می‌شود.

او درباره علت اختلاف کرباسچی با کارگزاران اظهار کرد: با انسجامی که اکنون در حزب کارگزاران وجود دارد و نماد آن کنگره بسیار باشکوه روز جمعه بود، من چنین شکافی را پیش بینی نمی‌کنم که عده‌ای بخواهند اختلافی برای حزب به وجود بیاورند. مواضع کرباسچی منتسب به حزب نیست و او از حزب کارگزاران فاصله گرفته و در کنگره جمعه نیز حضور نداشت. مواضع حزب کارگزاران از طریق مرعشی، دبیرکل، اعلام می‌شود.

نمازی گفت: الحمدالله فعالیت حزب نسبت به گذشته خیلی بهتر شده و با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد. روز جمعه کنگره خوبی برگزار شد و انتخابات انجام گرفت. من آینده حزب کارگزاران را آینده خوبی از نظر فعالیت سیاسی می بینم و نگرانی بابت اختلافات نداریم.

عضو حزب کارگزاران در رابطه با جلسه کنگره حزب کارگزاران گفت: فاطمه هاشمی رفسنجانی تا آنجاییکه من خبر دارم عضو حزب نیستند و فائزه هاشمی هم در زندان هستند اما وقتی مرعشی دبیرکل شد عده‌ای از حزب فاصله گرفتند.

فائزه هاشمی در طی یک سال گذشته به تدریج از اصلاح‌طلبان فاصله گرفته و به ادبیات نفاق نزدیک شده است، فائزه هاشمی پیش از نوشتن این دستورالعمل در نشست اینترنتی منافقین با عنوان «گفتگو برای نجات ایران» نیز شرکت کرده بود و در آن خواهان براندازی شده بود.

نظر شما