شناسهٔ خبر: 63046347 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

خمس: روی اشتباه خودمان گل خوردیم نه کار حریف

امیررضا گچچی

سرمربی تیم فوتبال تراکتور "اشتباهات خودی" را عامل اصلی شکست تیمش برابر شمس‌آذر دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، پاکو خمس، سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری بعد از شکست تیمش برابر شمس‌آذر گفت: من فکر می‌کنم روی اشتباهات خودمان گل خوردیم و روی کار حریف نبود.

او در پاسخ به این سوال که غیبت شجاع خلیل‌زاده در عملکرد خط دفاعی چقدر تاثیر داشت؟ گفت: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید اگر شجاع بود چه می شد. ما بازیکنان با کیفیت و خوبی داریم ولی اشتباهات بدی داشتیم. من پیشگو نیستم از من راجع به بازی بپرسید.

خمس در پاسخ به این سوال که چرا آقاجانپور و بازیکنانی که اشتباه کردند را تعویض نکرد، گفت: به نظرم آنالیز درستی نیست که آقاجانپور را تعویض کنم. این سطح پایین دانش فوتبالی شما را نشان می‌دهد. این بازیکن سطح خوبی داشت. همه بازیکنان اشتباه می‌کنند. اولین اشتباه کننده در باخت مقابل استقلال (۷ بر یک) من بودم و سپس همه اشتباه کردند.

او در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر ضعف تراکتور در زدن ضربات آخر (۲۹ شوت، ۵ در چارچوب) توضیح داد: ما ضربات زیادی داشتیم. در این گونه بازی‌ها می‌توانیم با اختلاف پیروز شویم اما از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و در این مورد ضعف داشتیم و حق با شماست.

سرمربی تراکتور همچنین در خصوص وقت تلف کردن دروازه‌بان شمس آذر در دقایق پایانی گفت: این مورد در بازی‌های مختلفی اتفاق افتاده است. داور می‌داند بازیکن وقت تلف می‌کند و این مساله را باید از کمیته داوران حل کنند.

خمس در ادامه گفت: تیم ما بهتر می‌شود. از همه بازیکنان انتظار بیشتری داریم. به عنوان یک وینگر از خیمنس انتطار بیشتری داشتیم و مهدی هاشم‌نژاد را جایگزینش کردیم که بهتر در عمق بازی می‌کرد. در نیمه اول بازی افت کرد. بازیکنانی داریم که می‌توانند بهتر بازی کنند. در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم. باید این اشتباه را برطرف کنیم.

او در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا تصور می‌کرد تیمش با این نتیجه مغلوب شمس آذر شود؟ گفت: هیچ وقت نمی‌توانید این را فکر کنید. اگر بازی ۲ بر صفر ادامه پیدا می‌کرد می‌توانستیم به بازی برگردیم. اگر در بازی ۳ بر صفر عقب بیفتی از ۱۰۰ بازی ۹۹ بازی را می‌بازی.

انتهای پیام

نظر شما