شناسهٔ خبر: 63037288 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

عضو شورای شهر کرج از وعده‌های محقق نشده در شهرداری گلایه کرد

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت: ۱۲ سئوال در جلسه علنی شورای شهر از شهردار انجام شد که تاکنون برای جواب آنها قانع نشده ام.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از البرز، محمد اسدیان با انتقاد از وعده هایی که در شهرداری کرج محقق نشد، اظهارداشت: ساماندهی دستفروشان (روز بازارها)، طراحی و پیاده سازی نظام جبران خدمت ، sto ،طراحی و پیاده سازی نظام ارزیابی عملکرد، طراحی و پیاده سازی نظام شایسته گزینی، مدیریت جامع پسماند، ساماندهی میدان تره بار ،ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی، حمل و نقل هوشمند، طراحی و پیاده سازی معماری سازمانی، مدیریت فرهنگسراها و جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز از طریق راه اندازی شرکت شهربان، ۱۲ سئوالی است که طرح و از شهردار پرسیده شد. 

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: سوالات و خواسته‌ها در راستای توسعه شهری و منافع عمومی مردم است اما تاکنون پاسخ سئوالات ابتر مانده است. 

اسدیان اذعان کرد:کارهای روی زمین مانده در شهرداری کرج که در قوانین بالادستی نیز جزء وظایف شهرداری بوده است به طور مختصر به شرح ذیل است:ساماندهی دستفروشان و روز بازارها،طراحی و پیاده سازی نظام جبران خدمت،تامین مالی به شیوه های نوین درآمد پایدار( sto )،طراحی و پیاده سازی نظام ارزیابی عملکرد، طراحی و پیاده سازی نظام شایسته گزینی،مدیریت جامع پسماند،ساماندهی میدان تره بار،ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی ،توسعه حمل و نقل هوشمند ،طراحی و پیاده سازی معماری سازمانی،مدیریت مشارکتی و مردم پایه فرهنگسراهای محلی ،اماکن ورزشی ،استقرار نظام جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز ،عمده دلیل عدم انجام موارد فوق تعارض منافع و روزمرگی در شهرداری است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد:موارد فوق قابل بحث و ارزیابی است که ترک فعل صورت گرفته چه خسارات مالی و معنوی به کارکنان محترم شهرداری و شهر وارد کرده است.

اسدیان خاطرنشان کرد: اکنون هزینه های پاسخ گویی در موارد فوق بسیار بالاست چرا که بیش از یک سال از دوره مدیریت شهری آقای شهردار می گذرد.

نظر شما