شناسهٔ خبر: 63029211 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین تبریز خبر داد؛

تشکیل گردان استشهادی جیش الخامنه ای برای جنگ با اسرائیل

مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین علیه السلام تبریز از آمادگی اعزام گردان استشهادیون به غزه خبر داد. حجت الاسلام بجانی خاطر نشان کرد: در حال رایزنی برای اعزام گردان استشهادیون جیش الخامنه ای به غزه هستیم و پس از اخذ اذن شرعی خود را به قدس خواهیم رسانید

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام روح الله بجانی مدیر مدرسه علمیه حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام تبریز امروز در جلسه ساماندهی گردان استشهادیون جیش الخامنه ای که در تبریز برگزار شد، گفت: فعالیت های این گردان تا امروز بصورت فرهنگی و اجتماعی بوده است و بزودی به آرزوی خود برای جنگ با اسرائیل می رسد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ بجانی در ادامه گفت: این گردان به عنوان یک گردان فرامرزی و بین المللی در قالب تیپ مهدیچیلر فعالیت جدید خود را آغاز خواهد کرد. ارکان این گردان در سازماندهی جدید از علما و روحانیون خواهند بود. آزادسازی قدس آرزویی است که از بدو زندگی در اذهان خود پرورش دادیم و ان شاءالله بزودی با خون خود اذان اقامه نماز در قدس به امامت موقت امام خامنه ای را سر خواهیم داد.

حجت الاسلام بجانی با هشدار به دولت الهام علی اف گفت: دیگر جای تردید نیست که اسرائیل خونخوار کشور آذربایجان را صهیونیسم سازی و یهودی سازی کرده است و به شمال ایران اسلامی در کشور شما منتقل شده است و وقتی مردم آذر بایجان متوجه اشغالگری نرم رژیم غاصب در کشورشان شوند و بخواهند مخالفت کنند مثل مردم غزه قتل عام خواهند شد و گناه همه شان به گردن شما خواهد بود.

وی با تذکر به وزارت صمت گفت: کارخانه هایی که تحت لیسانس شرکت های صهیونیستی هستند در داخل کشورمان نباید تولید بکنند و تا آن روزی که تحت لیسانس شرکت های صهیونیستی فعالیت می کنند ما آن کارخانه ها و کسانی را به آنها مجوز داده اند و افرادی که به تداوم فعالیت آنها مجوز داده اند را شریک در خون ریزی های غزه می دانیم.

این استاد حوزه گفت: تنها با مرگ بر اسرائیل کار درست نمی شود. وقتی بازار دست صهیونیسم است یعنی مرگ بر اسرائیل گفتن بازاریان و بازرگانانی که اجناس صهیونیستی می فروشند دروغی بیش نیست.

عضو شورای حوزه علمیه استان ادامه داد: اولین اقدام کشورهای مقاومت باید تحریم واقعی کالاهای اسرائیلی باشد و تا زمانی که دست مدیران و نمایندگان و فرماندهان گوشی های صهیونیستی است ما آنها را مقصر در خون مردم مظلوم غزه می دانیم.

این مدرس حوزه با انتقاد از ضعف تولی و تبری در بین توده های عمومی و خواص جامعه گفت : شرکت های تحت لیسانس صهیونیستی یا باید در اسرع وقت تعطیل شوند و یا از تحت لیسانس آنها خارج شوند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در حال رایزنی برای اعزام گردان استشهادیون جیش الخامنه ای به غزه هستیم و پس از اخذ اذن شرعی خود را به قدس خواهیم رسانید

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما