شناسهٔ خبر: 63015417 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

عضو جامعه روحانیت: تمام انبیا یهودیان را نفرین کرده اند

حجت الاسلام مرادی عضو جامعه روحانیت شیراز مدعی شد: مبارزه با اسرائیل ریشه اعتقادی، قرآنی، فقهی و روانی دارد به دلیل اینکه در قرآن ۹۰۰ آیه راجع به یهود دارد و شدید ترین دشمن را یهود معرفی کرده است. چون تمام انبیا این افراد را نفرین کرده اند

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ احمد عامری پیش از ظهر امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که در دفتر نماینده ولی فقیه در فارس برگزار شد، امید و بیداری در ملت ها را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که به در راستای آن حرکت می کنیم القا امید در بیداری ملت ها است.

عامری در ادامه اضافه محور مقاومت را تدبیری از ایثار و از جان گذشتگی دانست و اضافه کرد: محور مقاومت تدبیری از همبستگی کشورهای مظلوم است، در این مسیر ایستادگی خواهیم کرد و مطمئنا در این مسیر کوتاهی نخواهیم کرد و موضوعات مهمتری که محیا شده است را دنبال می کنیم.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام محمدحسن مرادی عضو جامعه روحانیت در ادامه این جلسه مدعی شد: مبارزه با اسرائیل ریشه اعتقادی، قرآنی، فقهی و روانی دارد به دلیل اینکه در قرآن ۹۰۰ آیه راجع به یهود دارد و شدید ترین دشمن را یهود معرفی کرده است.

وی در ادامه اضافه کرد: تمام انحرفات به صهیونیست ها بر می گردد و حتی مسئله بهائیت و وهابیت و کمونیست توسط صهیونیست ها بوده است؛ طبق آیه قرآن تمام انبیا این افراد را نفرین کردند، این ها به خاطر روحیه تجاوز که دارند، این ها رنگ امنیت و خوشبختی را نخواهند دید، اولین آیاتی که در مدینه نازل شده در ارتباط با پیروزی پیامبر بر یهود است.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما