شناسهٔ خبر: 63011602 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدارس بهترین مکان سرمایه‌گذاری علمی و معنوی هستند

امام جمعه ایلام با اشاره به نقش موثر اتحادیه انجمن‌های علمی در مدارس، گفت: بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری علمی و معنوی، مدارس است چراکه جوانان آینده سازان کشور هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در آئین تجلیل از مبلغین فعال در انجمن های اسلامی دانش آموزان مدارس استان ایلام گفت: جنایات دردناک رژیم صهیونیستی در کشتار مسلمانان فلسطینی به خصوص بمباران بیمارستانی که به عنوان پناهگاه اعلام شده بود را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: جنایات رژیم صهیونیستی به این دلیل است که خود را در آستانه نابودی می‌بیند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: اتحاد و همبستگی که در امت های مسلمان و غیر مسلمان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین شکل گرفته از قرائن زوال رژیم صهیونیستی است.

وی به نقش موثر اتحادیه انجمن های اسلامی در مدارس اشاره کرد و گفت: بهترین مکان برای سرمایه گذاری علمی و معنوی، سرمایه گذاری در مدارس است چرا که جوانان آینده سازان کشور هستند.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار به نقش موثر مبلغین در مدارس اشاره کرد و گفت: شرایط و ظرفیت موجود در دولت و مدارس، مسئولیت مبلغین را سنگین تر کرده است که باید طلاب و روحانیون با تمام توان به تربیت این نسل بپردازند.

حجت الاسلام سعید مدرسی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان ایلام در این دیدار ضمن تشکر از همراهی طلاب و روحانیون با انجمن در مدارس گفت: رسالت انجمن های اسلامی در مدارس زبده یابی و زبده پروری است که این امر با حضور اساتید و مبلغین مسیر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سال گذشته ۱۶۰ نمایشگاه مدرسه انقلاب در شهرستان‌های استان با محتواهای دینی، انقلابی و شهدایی بر اساس ذهن و خلاقیت دانش آموزان برگزار شده است.

پایان پیام /

نظر شما