شناسهٔ خبر: 62998143 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سندروم «ACL» در اردوی پرسپولیس!

تهران- ایرنا - در صورتی که پارگی رباط صلیبی پورعلی‌گنجی تایید شود، او سومین بازیکن این تیم در فصل جاری خواهد بود که از این ناحیه مصدوم شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی خود را برای بازگشت به لیگ برتر پس از تعطیلی ۲۰ روزه لیگ آماده می‌کند که در آستانه دیدار با پیکان، یک خبر اردوی سرخپوشان را تحت تاثیر قرار داد. مرتضی پورعلی‌گنجی که در جریان دیدار نهایی تورنمنت اردن و بازی ایران مقابل قطر مصدوم شد، در بررسی‌های ابتدایی مصدومیت او پارگی رباط صلیبی تشخیص داده شد.

در صورتی که مصدومیت او از این ناحیه تایید شود، این بازیکن سومین بازیکن فصل پرسپولیس خواهد بود که از این ناحیه مصدوم شده است. پیش از آغاز فصل، علی خدادادی مهاجم جوان که در مسابقات دوستانه پیش فصل عملکرد خوبی داشت، با پارگی رباط صلیبی مواجه شد و به همین خاطر از فهرست سرخپوشان خارج شد.

دومین نفر یاسین سلمانی بود. بمب نقل و انتقالات که با تاخیر به جمع سرخپوشان اضافه شد، در چند بازی عملکرد درخشانی داشت اما درست در روزهایی که همه از او به عنوان ستاره یاد می کردند، او از این ناحیه مصدوم شد تا ۶ ماه دور از میادین باشد.

حالا در صورتی که مصدومیت پورعلی‌گنجی از این ناحیه تایید شود، شماره ۸ سومین بازیکنی خواهد بود که ACL او دچار پارگی شده است. وضعیت پورعلی‌گنجی تا ساعاتی دیگر مشخص می‌شود.

نظر شما