شناسهٔ خبر: 62982822 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

حزب‌الله لبنان: دیگر بیانیه‌های محکومیت کفایت نمی‌کند

صاحب‌خبر -

شفقنا- حزب الله لبنان ضمن تاکید بر این که دیگر بیانیه های محکومیت کافی نیست، از ملت های عرب و مسلمان درخواست کرد تا برای ابراز خشم شدید و اعمال فشار بر کشورها و دولت های خود دست به اقدام فوری بزنند.

به گزارش شفقنا، شبکه تلویزیونی «المنار» لبنان بامداد امروز (چهارشنبه) متن بیانیه حزب الله این کشور در واکنش به حمله مرگبار ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان «المعمدانی» شهر غزه را منتشر کرد که در آن تاکید شده که این رژیم غاصب، جنایت هولناک و وحشیانه اخیر را در ادامه کشتارهای قبلی خود در «دیر یاسین، حولا، صبرا و شاتیلا» مرتکب شده است.

حزب الله لبنان در بیانیه خود درباره حمله ارتش اسرائیل به بیمارستان المعمدانی که صدها شهید بر جای گذاشت، آورده است: این جنایات چهره واقعی جنایتکار این رژیم و حامی شیطان آن و بزرگ ترین جنایتکار یعنی آمریکا که مسئولیت مستقیم و کامل تمام جنایات دشمن صهیونیستی بر عهده دارد را آشکار می کند.

در ادامه بیانیه حزب الله آمده است: دیگر تمامی بیانیه های محکومیت و تقبیح کفایت نمی کند و ما از مردمان امت های عربی و اسلامی خود می خواهیم که برای ابراز خشم شدید و اعمال فشار بر دولت ها و کشورها هر کجا که هستند، بی درنگ به خیابان ها و میادین حرکت کنند.

حزب الله لبنان همچنین خاطر نشان ساخت: سازمان های بین المللی و منطقه ای باید علیه کشتارها و نسل کشی ملت مظلوم فلسطین و اجرای کوچ اجباری زیر فشار قتل عام، تروریسم و ​​کشتار اقدام فوری انجام دهند.

حزب الله در ادامه درخواست کرد که امروز روز خشم بی سابقه علیه رژیم صهیونیستی و جنایت های آن و همچنین علیه سفر «جو بایدن»، رئیس جمهوری آمریکا به سرزمین های اشغالی برای پوشش و حفاظت از این رژیم جنایتکار باشد.

در پایان پیام حزب الله لبنان نیز آمده است: این پیام روشن باشد که این روزی است که روزهای دیگری در مسیر مقاومت، پیروزی و قصاص مظلوم از ظالم را به دنبال خواهد داشت.

خبر اصلی را در المنار ببینید

نظر شما