شناسهٔ خبر: 62975190 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رییس بنیاد مسکن مطرح کرد:

تامین زمین برای ساخت ١٠٠ هزار مسکن محرومین و مشارکتی

رییس بنیاد مسکن اظهار داشت: با امضای تفاهمنامه برای ساخت ۵٠ هزار واحد مسکن محرومین و ۵٠ هزار واحد مشارکتی و روستاهای حریم شهرها، زمین مورد نیاز تامین می‌شود تا بتوانیم در تامین مسکن ارزان قیمت گام برداریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، غلامرضا صالحی، رییس بنیاد مسکن در مراسم امضای تفاهمنامه با سازمان ملی برای تامین زمین  ۵٠ هزار واحد محرومین، ۵٠ هزار واحد مسکونی مشارکتی و مسکن روستایی حریم شهرها، اظهار داشت: با امضای این تفاهمنامه برای ساخت ۵٠ هزار واحد مسکن محرومین و ۵٠ هزار واحد مشارکتی و روستاهای حریم شهرها زمین مورد نیاز تامین می‌شود تا بتوانیم در تامین مسکن ارزان قیمت گام برداریم .

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن واگذاری یک میلیون قطعه زمین به متقاضیان  نهضت ملی مسکن را  دستور کار قرار دارد، گفت: امسال ۵٠٠ هزار قطعه تامین و تحویل می‌شود و ۵٠٠ هزار قطعه دیگر در سال آینده تحویل خواهد شد. 

رییس بنیاد مسکن درباره تامین تسهیلات ٣۵٠ میلیون تومانی ساخت مسکن ادامه داد: تسهیلات ٣۵٠ میلیون تومانی در هیات دولت مصوب شده و  منتظر انجام جزییات این مصوبه هستیم.

همچنین در این نشست ارسلان مالکی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ارسلان مالکی با بیان اینکه در تفاهمنامه امروز تامین مسکن محرومان، مباحث مشارکتی در اراضی ملی و اراضی واقع شده در حریم عملیاتی می‌شود، گفت: این تفاهمنامه با هدف تولید انبوه مسکن به انعقاد می‌رسد و با تجربیات مسکن مهر و نهضت ملی مسکن، تولید انبوه را در کشور عملیاتی می‌کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بسته‌های سرمایه‌گذاری برای اراضی مورد نظر در نظر گرفته شده و از این ظرفیت باید برای ارتقا ساخت و ساز استفاده‌خواهد شد.

نظر شما