شناسهٔ خبر: 62958944 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

‍ پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی به مناسبت درگذشت حاج سیدجعفر ماهرخسار

تولیت آستان قدس رضوی در پیامی، درگذشت حاج سیدجعفر ماهرخسار را موجب تاثر خواند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی درگذشت مداح اهل بیت ‍ پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی به مناسبت درگذشت حاج سیدجعفر ماهرخسارعصمت و طهارت حاج سیدجعفر ماهرخسار را تسلیت گفت.

حجت الاسلام والمسلمین مروی در این پیام آورده است: درگذشت حجت‌الاسلام حاج سیدجعفر ماهرخسار، خادم باسابقه بارگاه امام هشتم علیه‌السلام، پیرغلام و مرثیه‌ سرای اهل بیت علیهم‌ السلام موجب تأثر شد.
 
آن مرحوم تمام عمر خویش را صرف هنر عالمانه مداحی و ستایشگری فضایل و مناقب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌ السلام کرد و سال‌ ها در جوار مطهر حضرت ثامن‌ الحجج علیه آلاف التحیه و الثناء به خدمتگزاری زائران و مهمانان این امام رئوف اهتمام ورزید و با نوای دلنشین خود، لحظاتی معنوی‌ برای اظهار ارادت خالصانه زائران بارگاه قدس رضوی به خاندان عصمت و طهارت فراهم آورد.
 
اینجانب در جوار مضجع شریف و نورانی حضرت ثامن الحجج علیه آلاف التحیه و الثناء، فقدان این خادم با اخلاص اهل بیت (ع) را به جامعه مداحان، خانواده بزرگ خدمت در آستان قدس رضوی، عموم علاقه‌ مندان و بویژه خانواده معزز، تسلیت می‌ گویم و از خداوند متعال رحمت واسعه و آرامش ابدی برای آن مرحوم و صبر و بردباری بازماندگان محترم را مسالت دارم.

نظر شما