شناسهٔ خبر: 62952600 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خرید و فروش قطعات خودرو‌های سرقتی از داخل زندان

رئیس پلیس آگاهی مازندران از شناسایی ۴ سارق زندانی که اقدام به خرید و فروش قطعات خودرو‌های سرقتی از داخل مخفیگاه‌های خود می‌کردند خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ علی قیصری گفت: با توجه به افزایش سرقت خودرو در سطح استان، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با انجام اقدامات اطلاعاتی پی به جابجایی و خرید و فروش خودر‌های سرقتی توسط چند سارق حرفه‌ای در زندان‌های کشور بردند.

او افزود: در جریان رسیدگی به این پرونده ۴ سارق زندانی که مبادرت به جابجایی خودرو‌های سرقتی از توقفگاه‌ها و مخفیگاه‌های خود می‌کردند شناسایی و تحقیقات پلیسی برای کشف خودرو‌های سرقتی آغاز شد.

رئیس پلیس آگاهی استان، از کشف ۱۴ خودروی سرقتی در ادامه اقدامات اطلاعاتی و سرنخ‌های به دست آمده توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: ضمن شناسایی مالباختگان و تحویل خودروی آنان، تحقیقات پلیسی در این زمینه همچنان ادامه دارد.

سرهنگ قیصری در خاتمه از شهروندان خواست: ضمن مراقبت صحیح از اموال خود در صورت مواجه شدن با سارقان و یا به سرقت رفتن خودرو و اموال منزل و ... مراتب را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما