شناسهٔ خبر: 62949053 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سه دستاورد مهم طوفان الاقصی

بررسی دستاورد‌های مهم عملیات طوفان الاقصی علیه رژیم غاصب صهیونیستی در معادلات منطقه‌ای و جهانی، موضوع برنامه شامگاه یکشنبه گفتگوی ویژه خبر سیمای گلستان بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ محمد مهدی نادری، استاد دانشگاه که میهمان حضوری برنامه بود گفت: طوفان الاقصی، این عقیده و باور غلط که ارتش و دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی، شکست ناپذیر است را از فضای فکری عموم، زدود و موازنه قوا را تغییر داد.۳ دستاورد مهم طوفان الاقصی در معادلات منطقه‌ای و جهانی

دکتر نادری ادامه داد: این عملیات، اعتماد به نفس گروه‌های مقاومت و حامیان مظلومان را تقویت و فلسطین را دوباره به حلقه معادلات جهانی وارد کرد و اکنون افکار عمومی بر روی مسئله فلسطین متمرکز است.

وی افزود: به دنبال این عملیات ثابت شد، سناریو‌های غربی نظیر معامله قرن، مذاکره و سازش در این موضوع در غرب آسیا و حتی نظام بین الملل، جایگاهی ندارد.

مصیب عباسی، استاد دانشگاه نیز که میهمان تلفنی برنامه بود گفت: پایه گذاران سازمان‌های بین المللی همان موسسان رژیم صهیونیستی هستند ولذا صلاحیت ورود به این مسئله را ندارند و نمی‌توانند تعیین کننده باشند.

وی تاکید کرد: فلسطینیان برای رسیدن به حق خود، راهی جزء مقاومت ندارند.

نظر شما