شناسهٔ خبر: 62938353 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دومین کنگره شهدا برگ زرین دیگری در کارنامه پرافتخار مردم همدان بود

امام جمعه، استاندار همدان و فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) با صدور پیامی مشترک دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان را برگ زرینی در کارنامه پرافتخار مردم این دیار دانستند.

صاحب‌خبر -

متن بیانیه مشترک قدردانی حضرت آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان و سردار پاسدار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (علیه‌السلام) استان از مردم شهیدپرور استان برای برگزاری شکوهمند دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان تشکر و قدردانی کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الرضا (علیه السّلام):
مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَل‏...
امام رضا (علیه السلام) می‌فرمود: هر که سپاس مردم نعمت دهنده را نگوید، سپاس خداوند متعال را انجام نداده است

خدای بزرگ را شاکریم که بار دیگر آوازه همدان در سپهر پاسداشت ارزش‌های الهی، اسلامی و ملی خوش درخشید.

در بخش بعدی این بیانیه آمده است: دومین کنگره شهدای استان همدان، برگ زرین دیگری در کارنامه پرافتخار مردم شهید پرور دار المومنین و دارالمجاهدین استان همدان بود که به مدد الهی و تلاش جهادی دست اندرکاران آن به شکل مطلوبی برگزار شد.

در قسمت دیگری از این بیانیه آورده شده است: تفقد و عنایت ویژه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای «حفظه الله» به این دیار و یادگاران گرانسنگ استان در دفاع مقدس، قوت قلب و روح خاصی به جریان برگزاری این کنگره بخشید که جای امتنان و تشکر خاضعانه دارد.

در بخش بعدی این پیام آمده است:، اما آنچه بر کیفیت اجرای برنامه‌های اصلی و جنبی کنگره افزود و نقشی ماندگار از خود بجا گذاشت، حضور پر شور و شوق مردم استان همدان بود که مخاطب ویژه این رویداد عظیم فرهنگی بودند.

در بخش پایانی این بیانیه آورده شده است: اینجانبان ضمن حمد و سپاس از محضر باری تعالی و ارج نهادن مساعی ارزنده دست‌اندرکاران این کنگره، خاصه از مردم ولایتمدار، عزتمند و شهیدپرور استان همدان که همچون همیشه با حضور بی‌مثال و پرشکوه خود صحنه‌های پر شور و شعوری ترسیم نمودند کمال تشکر و قدردانی داشته و دوام توفیقات و برکات را برای عموم امت این دیار آرزومندیم.

نظر شما