شناسهٔ خبر: 62932493 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ناکامی سارق حرفه‌ای خودرو در محمودآباد

باهوشیاری مامورین انتظامی سارق حرفه‌ای خودرو در محمودآباد نا کام ماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، فرمانده انتظامی شهرستان محممودآباد در تشریح این خبر گفت: بنا بر اخبار واصله مبنی بر به سرقت رفتن یک دستگاه خودر پراید در منطقه خط آهی بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس آگاهی و اطلاعات و امنیت و کاتنتری قرار گرفت.

سرهنگ حسین زاده گفت: بلافاصله مبادی شهر مسدود و تردد خودرو‌ها مورد پایش قرار می‌گیرند که  با رایزنی‌ها و عملیات پلیسی موفق به کشف محل تردد خودروی سرقتی شدیم و خودروی به سرقت رفته در منطقه کنار گذر شرقی در حال حرکت است که عوامل انتظامی به محل حادصه اعزام شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان محممودآباد گفت: این فرد سارق، که ۲۸ سال داشته و به بیش از ده فقره سرقت در شهرستان‌های همجوار اعتراف کرده بود، وقتی حضور گسترده مامورین را در اطراف خود دید، از فرصت تاریکی شب و وزمین‌های کشاورزی برای فرار بهره برد و خودرو را در همان مکان رها نموده و با پای پیاده اقدام به فرار از اراضی کشاورزی می‌ کند.

رئیس پلیس فرماندهی انتظامی محمودآباد گفت: به رغم هشدار و منع حرکت متاسفانه وی به حرکت خود ادامه داد که مامورین آموزش دیده توانستند با استناد به قانون استفاده از سلاح گلوله ای به پای وی شایک کنند و در کسری از زمان دستگیر و برای درمان به بیمارستان انتقال داده شد.

سرهنگ محمود حسین زاده فرماندهی انتظامی ادامه داد: این مجرم فعلا برای درمان تحت حفاظت در بیمارستان یستری است و پس از درمان تحویل نهاد‌های قضایی می شود.

نظر شما